3 gü

Bu konuyla ilgili ne düşünüyorsunuz?

YKS'de kimliğinin kısa dönem olduğu için sınava alınmayan Rusya uyruklu bir kız vardı, beddua ediyordu kapıda polislere. Haklı mı sizce, ne düşünüyorsunuz

Bu konuyla ilgili ne düşünüyorsunuz?
Cevapla