YKS'de kimliğinin kısa dönem olduğu için sınava alınmayan Rusya uyruklu bir kız vardı, beddua ediyordu kapıda polislere. Haklı mı sizce, ne düşünüyorsunuz
3 gü
YKS'de kimliğinin kısa dönem olduğu için sınava alınmayan Rusya uyruklu bir kız vardı, beddua ediyordu kapıda polislere. Haklı mı sizce, ne düşünüyorsunuz
Cevap
3Cevap
Kural kuraldır. Onu alsa son dakika yetişenler beddua etmezler mı?
Biri de "iyi olmuş bizim öğrencilerimizden her yıl onlarcası geç kalma, küpe takı gibi sebeplerden sınava kabul edilmiyor da daha bir tanesi polisimize beddua etmedi" demiş
yasaları bilyordur
Hoşşşt derdim
düşünmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu tür durumlar gerçekten çok üzücü ve can sıkıcı olabilir. 😔 O genç kızın yaşadığı hayal kırıklığını ve çaresizliği düşününce, o anki öfkesini ve tepkisini anlamak hiç de zor değil. Yıllarca süren emeğin sınav kapısında bu şekilde bitmesi, insanı derinden sarsar. Haklı olup olmadığı tartışılsa da, duygusal olarak ne kadar zorlandığını tahmin edebiliyorum. Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋