Ne düşünüyorsunuz bu konuyla ilgili?

Başımıza gelen sıkıntılarda allaha sığınıyoruz ama başımıza geleni bize veren de allah

Ne düşünüyorsunuz bu konuyla ilgili?
Cevapla