Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında hakkında?

Merhaba arkadaşlar Hayat benim lütfen kötü yorum yapmayınız annemle kulüpte çalışıyoruz bir 63 boyum var ve 45 kiloyum genelde insanlar zayıfsın der bazıları da gayet iyisin der işe başladığımızdan beri annem hep bana işte bacağına açık bir şey giyme gerçekten çok zayıfsın çok kötü görünüyorsun falan filan diyor kendisi de zayıflamaya çalışıyor sizce beni mi kıskanıyor çünkü normalde bu tarz şeyler hiç konuşmazdı bu aralar hep kilo al demeye başladı?
Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında hakkında?
Cevapla