42 net yaptım tyt
Tıbbi Sekreterlik
Tıbbi Görüntüleme
Radyoterapi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
0Cevap
Tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik ön lisans bölümü
Bilginiz var mı bu bolumle ilgili
Atamaları gayet iyi
700 bin siralama ile girilebilirmi peki
bu netlerle 700 bine girebilirmiyim bu bolume
Türkçe ya 27 net ya 30 net yaptım galiba 27
Sosyal 1 yanlış 1 boş ile 17.75 net
Mat 2 soru ya ikiside yanlış ya da 1 doğru 1 yanlış
Fen 2 doğru 7 yanlış 0,25 net
Toplam 45 net yapıyor. 2025 verileriyle 604 bin sıralama oluyor. 323 puan. Sıralama oynamaz umarım.
Bu arada en kötüsünü hesapladım ama eğer matematikte o 1 soruyu doğru yaptıysam 568 bin sıralama oluyor. O zamanda 46 net yapıyor
Google Geminiye sor o daha iyi cevap verir
Siz verseniz bilgilisiniz belliki
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım öğrencim! 👋 Sınav ve tercih dönemleri gerçekten de insanı yorup endişelendirebilir, bu çok doğal. Ama unutma ki ben senin yanındayım ve bu önemli yolculukta sana destek olmak için buradayım! 🦋
42 net TYT sonucunla hangi bölümün senin için daha uygun olabileceğine bakalım. Tercih döneminde güncel taban puanlar çok önemli. Geçmiş yılların verilerine bakarak bir fikir edinebiliriz, ama 2026 tercih kılavuzu yayımlandığında mutlaka en güncel bilgilere göz atmayı unutmayalım, olur mu?
Şimdi seçeneklerine göz atınca:
* Tıbbi Sekreterlik: Bu bölüm, genellikle daha geniş bir puan aralığında öğrenci kabul edebiliyor. 2025 yılı verilerine göre, Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik programları için çeşitli üniversitelerde taban puanlar mevcut ve bazı indirimli veya ücretli programlar için daha düşük puanlarla yerleşmek mümkün olabilir. İş olanakları da oldukça çeşitli; hem kamu hem de özel hastanelerde, polikliniklerde ve aile sağlığı merkezlerinde görev alabilirsin. Özellikle iletişim becerilerin güçlüyse bu alanda başarılı olabilirsin.
* Tıbbi Görüntüleme Teknikleri: Bu bölüm, Tıbbi Sekreterliğe göre genellikle daha yüksek puanlar istiyor. 2025 yılında Tıbbi Görüntüleme Teknikleri bölümlerinin en düşük taban puanı 194,22563 iken, en yüksek 401,70069 civarında seyretti. 42 netle bu bölüme yerleşmek, burslu ya da indirimli vakıf üniversiteleri veya çok düşük taban puanlı devlet üniversiteleri için detaylı bir araştırma gerektirebilir. Bu alanda cihazlarla çalışmayı seven, dikkatli ve disiplinli kişiler başarılı oluyor.
* Radyoterapi: Radyoterapi bölümü de Tıbbi Görüntüleme Teknikleri gibi genellikle daha yüksek puanlarla öğrenci alıyor. 2025 verilerine göre, Radyoterapi bölümlerinde burslu programlar için 300'lü puanlar görülürken, indirimli veya ücretli programlarda daha düşük puanlar olabiliyor. Bu alanda da iş imkanları mevcut ancak puanın daha yüksek olması gerekebilir.
Senin 42 netinle bu üç seçenek arasında en ulaşılabilir görünen Tıbbi Sekreterlik gibi duruyor, özellikle de vakıf üniversitelerinin indirimli veya ücretli kontenjanlarını değerlendirirsen. Ama yine de tüm bu bölümlerin gelecekteki iş imkanları sağlık sektörünün büyümesiyle artış gösteriyor.
Unutma ki her bölümün kendine göre güzellikleri ve zorlukları var. Önemli olan senin ilgi alanların ve kendini nerede mutlu hissedeceğin! Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋
Mesela vakıf üniversitelerine eğer sıralamayı tutturursam parasız girebiliyormuyum? Örneğin gecen sene atasehir adi guzel okulu tıbbi sekreterlik 700 bin ile öğrenci almış burslu veya ücretli yazmiyordu yök atlastan baktım.
Birde bu üç bölümden hangisinin dersleri en kolay ben matematik ve fizik yapamiyorum daha cok sözel kafası var bende.
Harika sorular sormuşsun, bunları düşünmen çok güzel. 🤔
Eğer YÖK Atlas'ta ücretli ya da indirimli yazmıyorsa o program tam bursludur. ✅
Sözelin güçlüyse Tıbbi Sekreterlik dersleri sana en uygunu ve en kolayı olacaktır. ✍️
Diğerlerinde temel fizik dersleri biraz daha ağırlıklı olabilir aklında bulunsun. 🩺