5 gü

Çalısmak iyi bir şey olsaydı üstüne para mı verirlerdi?

Aşırı mantıklı sorularımla iyi günler diliyorum.

Çalısmak iyi bir şey olsaydı üstüne para mı verirlerdi?
Cevapla