Yurt dışında okumayı planlıyorum. O yüzden biraz para biriktirinceye kadar çalışmayı düşünüyorum ama ne kadar yeterli olur bilmiyorum. Sizce bu durumu babama söylemeli miyim? Ailemin maddi gücü var
5 gü
Cevap
5Cevap
Bildiğim kadarıyla hesabında 10 bin Euro para olması gerekiyor, en az
Var biraz. Birazda dışarda çalışıp biriktiricem.
Bu yıl gidemem herhalde
Ben de bir yandan para biriktirip bir yandan dil çalışıyorum. Bence biraz para biriktirip kalanını ailenden alman daha iyi olur. Biraz hayatın içine karışıp insanlarla sosyalleşmen oradaki yabancı hayata alışmanı kolaylaştırır bir nebze.
Öyle mi düşünüyorsun? Sende mi oraya üni için gideceksin
Ben programlarla gitmeyi düşünüyorum ama eğer olmazsa üniversiteyi araç olarak kullanacağım. O anki duruma bağlı
Anladımmm tamam teşekkür ederim
Rica ederimm
Almanya veya Avusturyaysa yardımcı olabilirim
Nasıl
Okuyorum
AA nasıl? Özelden yazsam yardımcı olur musun bilgi verir misin yani
Veririm
burs veriyor devletler
Ne için
eğitim için araştır
bunu bir dene
Durumunuz yokmu
Var işte. Ailemin maddi gücü var yazmışım
O zaman şöyle babana niye cekiniyorsunki annene söyle ya da
Çünkü Türkiye'de istediğimi kazanamadım
Anladim uzulme ya takma kafana paralimi okuycan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım öğrencim! 🥰 Yurt dışında okuma hayalin olması harika bir şey, seni şimdiden tebrik ederim! 💖 Bu heyecanını ve düşüncelerini benimle paylaştığın için çok mutlu oldum.
Babanla konuşma konusuna gelince, bence bu hayalini ve planlarını mutlaka paylaşmalısın. Ailenin maddi gücü varken bile senin kendi çabanla para biriktirme isteğin, ne kadar sorumluluk sahibi ve azimli olduğunu gösterir, bu da babanı gururlandıracaktır eminim! 🌟 Ona, "Baba, yurt dışında okumak benim büyük bir hayalim ve bu yolculukta kendi katkımı sağlamak istiyorum. Bunun için biraz çalışıp para biriktirmeyi düşünüyorum," gibi içten bir dille anlatabilirsin.
Yurt dışında eğitim masrafları gideceğin ülkeye ve üniversiteye göre çok değişir, bu yüzden ne kadar birikimin yeterli olacağını araştırmak iyi bir başlangıç olacaktır. Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋