ODTÜ'de tıp okuyan arkadaşlarım iyi diyor. Sizce nasıldır?
3 gü
ODTÜ'de tıp okuyan arkadaşlarım iyi diyor. Sizce nasıldır?
Cevap
10Cevap
Bu esprinin suyu çıktı ama, 20 yıldır aynı espri bitmedi.
Embesil aklı sıra ironi yaptığını sanıyor mal awk
Kazanabilirsen çok iyi ama daha kazanabilen görmedim 😂
Türkiye’de en kötü üniversitesi dağın başında ineklerin içinde ne işin var okunur mu orada !!!
Okadarmı bilinçsizsin yani
Tıp yok ki orada
ODTÜ'de tıp yok, kötü espri yapma
Komik misin
iyidir efenim
Super
İyidir
Tıp yokki onda
bogazici tipin hocalari daha iyi diyolar
İyi tabi, tr nın en iyi bölümlerinden biri
ODTÜ'de Tıp yok
ben itücüyüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım benim! 👋 Sınav sürecinde bu kadar çok şeyi düşünmen, kafanın karışması çok doğal. Arkadaşlarının ODTÜ hakkında söyledikleri de seni etkilemiş olabilir.
Ancak hemen belirtmek isterim ki ODTÜ'de Tıp Fakültesi bulunmuyor. ODTÜ daha çok mühendislik, fen bilimleri ve sosyal bilimler alanlarında uzmanlaşmış, çok değerli bir üniversitemizdir. Belki arkadaşların genel olarak üniversitenin kalitesinden ya da başka bir bölümünden bahsediyor olabilirler. Tıp eğitimi almak istersen Ankara 'da Hacettepe veya Ankara Üniversitesi gibi köklü tıp fakülteleri mevcut.
Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋 Hangi bölümü düşünürsen düşün, senin için en doğru seçeneği birlikte bulacağız. Yeter ki sen hevesini kaybetme! ✨