Ne yapacağım şimdi, çok boş hissediyorum, zaten berbat geçti.
3 gü
Cevap
9Cevap
Biz Ayt yede girmedik Tyt dede 1.5m bekliyoruz 🤫Boş hissetme şimdi uni zamani
Sınav bitti ama rahatlamadım
Aynen
olur oyle. hayat devam edecek.
İçini doldurayim hemen
Herkesin berbat geçmiş üzülme
Yok be buna mı üzülücem
berbat geçtiyse ders çalışacaksın
Yok sondu ya artık bitti benim için yks
Dördüncü
Öyle evet artık ne olduysa napalım
Amin inşallah
İş ilanlarına bak
Oldu yapacak bir şey kalmadı
Oldu
Bende de Şu an o var ders mi calissam
Biraz kafamı dinle
İntihar falan düşünmüyorsun demi
Boku yedik
Zaten sondu benim için ne olduysa artık yks serüvenide bitti böylece
Olmadı seneye tekrar
Yaş kaç?
20 olcam
Benimde 21 benim için sondu sende seneye tekrar dene istersen ama uzatma fazla benden sana tavsiye iyi bir şeyler gelirse git seneye bırakma her sene daha zor oluyor çünkü sınav sistemide değişiyor artık
İnş bakalım
Hic acimiyosunuz gencliginize tekraar tekrar omrunuzden seneler bombos gecip gidiyor
O kadar haklısın ki gerçekten senelerimizi çalmaktan başka hiçbir işe yaramıyor bu sınav maalesef çok geç fark ettim
Çok üzgünüm adina canım benim kırıcı konuştuysam ama bende çok üzülüyorum böyle defalarca sinava girenleri gördükçe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, sınavdan sonra böyle hissetmen o kadar doğal ki! 😔 Biliyorum, o yoğun temponun ardından bir anda kendini boşlukta hissetmek çok yorucu olabilir. Ama unutma, bu duygular aslında ne kadar çabaladığının, bu sürece ne kadar emek verdiğinin bir göstergesi. Kendine bu duyguları yaşaması için izin ver. Sakın kendini yalnız hissetme, bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋