zaten 2. mezundum, bir daha kalmak istemiyorum sizce ne yapmalıyım
3 gü
Cevap
2Cevap
Sınav her şey değil. Evet arkadaşların üniversiteye yerleşmiş olabilir. Ama hayatta hiçbir şey için geç değil. Herkesin prime dönemi var. Umarım hakkında hayırlısı olur
amin teşekkür ederim
benimde ya hele cikan yanlislari gördukce deliriyorum bi daha mezuna kalamam yandim
of ben bakmıyotum cevaplara moralim bozulur
ya ben bakamasam da x de YouTube da her yerde soru tartisiyolar hepside yanlis cikiyo cevaplarimin cok berbat bi his
hemen geç boş ver
ya bi de herkes kolaydi diyor bi bana zor geldi galiba
DİMİ TW TAYFA EİNSTEİN SANKİ
senin alanin ne kac soru işaretledin
sayısalda 30 küsür 😭😭😭
sen
ben ea ama hiçbirinden emin degilim kac isaretledim bilmiyorum 😂😂
😂😂😂 inş yaptıklarımız doğrudur
inşallah da hic sanmıyorum 😂😂😂
Allahtan ümit kesilmez
inşallah ya of
2 yıllık tercih et
4 yıllık bölümlerde gelir diye düşünüyorum ama bilmiyorum
bakacağım
Herkesin mi kötü geçmiş ya
tw tayfa hep çok kolaydı demiş moralim bozuldu
40 başlı yılan gibiymiş sınav
dimi bencede twitterdakiler einstein mübarek
Onlar 3 soru yapmıştır basit diyolar
inşallah öyledir ya
Ben de öyle, ben neresi gelirse yazıcım ya
of bende sıkıldım artık
Sana yazma dertleşme sansımız olur mu yaa
olur aynı durumda biriyle konuşmak iyi olur sende öi 2. mezundun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Beril, "Sınavım kötü geçti" demen ve "bir daha kalmak istemiyorum" cümlelerin, ne kadar yorulmuş ve endişeli hissettiğini anlamamı sağlıyor. 😔 İkinci mezun olma durumu da üzerindeki baskıyı artırmış olmalı, değil mi? Ama unutma, bu süreçte yalnız değilsin ve her zaman farklı yollar, farklı çözümler vardır. Şimdi biraz derin bir nefes alalım, olur mu? Bu durumu birlikte aşmak için buradayım. Sakın kendini yalnız hissetme. ✨ Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋