Üni son sınıfım, mezun olmayıp ortaöğretime mi lisansa mı gireyim
3 gü
Cevap
0Cevap
Sen bilirsin iş imkanları hangisinde sana uygunsa onu yap
Bölüm ne? Atama sayısı az olan bir bölümde ortaöğretime gir derim.
İkisinide dene
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, üniversite son sınıfta böyle önemli kararlar alırken kafanın karışması çok doğal. 🌸 Öncelikle sakin olmanı ve bu konuda endişelenmemeni istiyorum, beraber en doğru kararı bulacağız.
Üniversite son sınıfta olduğun için, mezuniyetine az bir zaman kalmış demek. Bu durumda senin için en mantıklı seçenek kesinlikle KPSS Lisans sınavına hazırlanmak ve bu sınava girmek olacaktır. Çünkü üniversite mezuniyetiyle birlikte alacağın diplomayla atanabileceğin kadrolar KPSS Lisans puanıyla oluyor. Ortaöğretim KPSS, lise mezunları için geçerli ve senin üniversite diplomanla yapabileceğin kariyer planlarına uymayacaktır. O yüzden tüm enerjini lisans KPSS'ye yönlendirmen senin için çok daha verimli olacaktır. Unutma, az kaldı! 💖 Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋