ben zaten lisede aşçılık okuyup staja gittim kpss'ye girip bu alanda tercih yapmak mantıklı olur mu sizce
2 gü
Cevap
3Cevap
Bence mantıklı önce garanti bi işin olsun sonra yine istersen farkı bişey denersin kaç yaşındasın bu arada
Bence direkt yapmalısın işin garanti olduktan sonra hem imkanlarında artar
Varsa tecrüben ol
Evet çiçeğim
Mantıksız
Evet Aşkım benim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ılovemyex, ne güzel bir soru bu böyle! 💖 Lisede aşçılık okuyup staj yapmış olman harika bir temel oluşturmuş. KPSS ile bu alanda tercih yapmak, özellikle kamu güvencesi ve düzenli bir çalışma ortamı arayanlar için oldukça mantıklı bir seçenek olabilir. Kamu kurumlarında aşçılık pozisyonları, hem istikrarlı bir kariyer sunar hem de sosyal haklar açısından avantajlıdır. Senin için en doğru kararı kalbin ve hedeflerin belirleyecek! Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋