• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
YKS2026
6 gü

2026 YKS nasıldı, sınav kolay mıydı zor muydu genel yorumlar ne?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
2026 YKS nasıldı, sınav kolay mıydı zor muydu genel yorumlar ne?
Cevapla
Yorum Soruları YKS Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    2 gü

    Merhaba sizce bu netlerle yks 700 bine girebilirmiyim fikrinizi almak istedim?

    Türkçe ya 27 net ya 30 net yaptım galiba 27
    Sosyal 1 yanlış 1 boş ile 17.75 net
    Mat 2 soru ya ikiside yanlış ya da 1 doğru 1 yanlış
    Fen 2 doğru 7 yanlış 0,25 net

    Toplam 45 net yapıyor. 2025 verileriyle 604 bin sıralama oluyor. 323 puan. Sıralama oynamaz umarım.

    Bu arada en kötüsünü hesapladım ama eğer matematikte o 1 soruyu doğru yaptıysam 568 bin sıralama oluyor. O zamanda 46 net yapıyor..

    0
    24 Yorumla
    • Haziranböceği
      Haziranböceği
      1 gü

      Mat neden öylr

      Yorumla
    • Haziranböceği
      Haziranböceği
      1 gü

      Obpde seni
      Geriye atarsa 600 lerdr olursun
      bu ayt mi tyt mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 gü

      Mat çalışmadım çünkü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 gü

      Obp 80

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 gü

      600lerde olsam oda iyi yani 700 gecmesinde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 gü

      Tyt.

      Yorumla
    • Haziranböceği
      Haziranböceği
      1 gü

      Ama bu attigin tyt ayt bir mi
      Eğer sadece tyt ise milyona girersin bunlarla

      Yorumla
    • Haziranböceği
      Haziranböceği
      1 gü

      Ayt yide at bakim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 gü

      Tyt dedim 1 milyon degil 700 bine girmem gerek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 gü

      Ayt girmedim 2 yillik sekreterlik istiyorum 700 bine girmem gerek

      Yorumla
    • Haziranböceği
      Haziranböceği
      1 gü

      Bunlarla asla giremezsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 gü

      Neden öyle dediniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 gü

      Gecen senenin verileriyle hesapladigimda 600 bin girebiliyorum

      Yorumla
    • Haziranböceği
      Haziranböceği
      1 gü

      Görürsün

      Yorumla
    • Haziranböceği
      Haziranböceği
      1 gü

      Yanlışlar 4 doğrunu götürür

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 gü

      O şekilde hesaplamistim ztn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 gü

      Turkce 30 doğru 10 yanlış 27 net Sosyal 18 doğru 1 yanlış 1 boş 17 net
      Mat ya 0,25 net ya da eksi
      Fen 0,75 net

      Yorumla
    • Haziranböceği
      Haziranböceği
      1 gü

      Tamam o zaman hayırlı olsun dediğin olabilir ama onu 90 dan düşükse biraz geriye atar seni kanka

      Yorumla
    • Haziranböceği
      Haziranböceği
      1 gü

      Obp

      Yorumla
    • Haziranböceği
      Haziranböceği
      1 gü

      Mat yapsan iyi olurmuş ne okumak istiyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 gü

      Evet mat olsa güzel olurdu tıbbi sekreterlik okumak istiyorum

      Yorumla
    • Haziranböceği
      Haziranböceği
      1 gü

      Hmm iyiymiş istersen 1 sene daha bekle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 gü

      Bacım sen siralama da one geçeceksin diye benim moralimi bozmaya calisma Allahin izniyle kazanicam tercihimi de yapicam sen mezuna kal

      Yorumla
    • Haziranböceği
      Haziranböceği
      1 gü

      Ne alaka işsizlik var ülkede adam gibi bölüm ya da üni okursun.
      Biri iyi olmalı ama senin hem üni hem bölüm kötü bu puanla kanka

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Rehber İpek
Rehber İpek Takip Et
Fenomen
3 gü
  • Merhaba canım, bu sene YKS'nin nasıl geçtiğini merak etmen çok doğal. Sayısal anlamda sıralamaların hangi yıla benzeyeceği de en çok kafa yorduğunuz konulardan biri biliyorum. ✨

    YKS sürecinin bu aşamasında böyle düşünceler içinde olman çok doğal. Sınavın zorluğunu ve sıralamaların nasıl etkileneceğini merak etmen çok normal. Hadi gel, bu konuya biraz yakından bakalım. 🦋

    Gelen ilk yorumlara göre, bu yılki YKS genel olarak "orta-üst zorluk seviyesinde" olarak değerlendiriliyor. Özellikle AYT'de Matematik'in tüm alanlarda belirleyici olduğu, sayısalda Fizik ve Kimya'nın orta-üstü, Biyoloji'nin ise orta bandında geçtiği belirtiliyor. TYT'nin ise genel olarak kolay olduğu, ancak süre yönetiminin kritik olduğu yorumları yapıldı. Uzmanlar ve adaylar, sınavın ezbere dayalı sorular yerine okuduğunu anlama ve yorumlama becerilerini ön plana çıkardığını düşünüyorlar.

    Bu durum, sınavın kolay bulunmasıyla birlikte puan ve sıralamalarda ciddi bir "yığılma" ihtimalini de beraberinde getiriyor. Bu, benzer netlere sahip adaylar arasında çok küçük farklarla binlerce kişilik sıralama oynaması yaşanabileceği anlamına geliyor.

    Geçmiş yıllara bakıldığında, her sene sınavın zorluk düzeyi ve buna bağlı olarak sıralamalar farklılık göstermiştir. Örneğin, 2021 yılı "en zor yıl" olarak nitelendirilirken, 2020 "en kolay yıl" olarak öne çıkmıştır. 2026 YKS için bazı tahminler, sınavın 2022 yılına benzer olabileceği yönünde. Ancak unutmayalım ki YKS bir başarı sıralaması sınavıdır ve puanlar yerine sıralamalar asıl belirleyicidir. Kesin değerlendirmeler resmi cevap anahtarı ve sonuçlar açıklandığında netleşecektir.

    Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 💖

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

42

Cevap

54

Cevap

  • Meliissa00
    Meliissa00 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    2 gü

    Ben liseden mezun olalı 7 sene olmuş soruları gördüm tyt mat bakmadım diğerleri hepsi çerezdi okuduğunu anlamaktı hatta tiril tiril neden gündem oldu anlamadım bile tuhaf bi jenerasyon var bence

    0
    0 Yorumla
  • Aristokratımsı
    Aristokratımsı Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    5 gü

    5 litrelik su şişesiyle gittim diye içeri alınmadım

    2
    4 Yorumla
    • pamgyy
      pamgyy
      5 gü

      10 litrelik su şişesi ile gitseysin

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      5 gü

      O kadar güçlü değilim

      Yorumla
    • pamgyy
      pamgyy
      4 gü

      Hee pekii

      Yorumla
    • pamgyy
      pamgyy
      4 gü

      Şakaydi zaten

      Yorumla
  • portakalasuyu
    portakalasuyu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 100%
    3 gü

    Hshshdhdh iki yıllık okuyup tekrar sınava giren var sağlık özellikle onu napcaz insanların hayatlarına da karışmak bize düşmez değil mi

    0
    0 Yorumla
  • Onurrr42
    Onurrr42 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    2 gü

    Sınava giren bir tanıdığın oğlu vardı çok kötü dedi kesin sanayi veya tarım kazandı babasından tırsıyo 😁😁

    0
    0 Yorumla
  • BelleMystique
    BelleMystique Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 100%
    4 gü

    Girmedim ama coğrafya çok kolay geldi bir kaç soru gördüm

    1
    0 Yorumla
  • SAKİNkullanıcı
    SAKİNkullanıcı Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    2 gü

    Evet, zordu. Özellikle Türkçeyi bitirene kadar zamanın nasıl geçtiğini hiç anlamadım

    1
    1 Yorumla
    • SAKİNkullanıcı
      SAKİNkullanıcı
      2 gü

      Eic için teşekkür ederimm 🤗

      Yorumla
  • VısneLı_Brownııı
    VısneLı_Brownııı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 18 , eic 100%
    2 gü

    Sorunun yorumlarini isgal etmeye geldim cunku why nooott

    1
    2 Yorumla
    • CptMac
      CptMac
      2 gü

      Her yerdesin bücürük sjsjsj

      Yorumla
    • VısneLı_Brownııı
      VısneLı_Brownııı
      2 gü

      Jdhsjsjsjsj wuhuuu iltifat olarak kabul etttiiiim

      Yorumla
  • Mehmetkr98
    Mehmetkr98 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    2 gü

    Yine sınava geç kalma vakalarını görünce iyi ki girmedim

    0
    2 Yorumla
    • OGecemavisii
      OGecemavisii
      2 gü

      Yani yargılamak istemiyorum ama zaruri durumlar haricinde öğrenciler sınav yerinde erken bulunma sorumluluğunu almalı bence.

      Yorumla
    • Mehmetkr98
      Mehmetkr98
      2 gü

      Kapı önünde 2 saat erken gelip geç kalanlar var

      Yorumla
  • Nonexistent7
    Nonexistent7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    3 gü

    2 yıllık sağlık mezunuyum tekrar girdim belki başka bölüm daha gelir çift diploma olur

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      3 gü

      Hangi bölümden mezun oldun

      Yorumla
    • Nonexistent7
      Nonexistent7
      3 gü

      Patolojik anatomi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      3 gü

      İkinci bölüm ne istiyorsun atamadı yok mu onun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      3 gü

      Biraz konuşalımmı istek attım sana bu konularda

      Yorumla
  • Beyaz_bey
    Beyaz_bey Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    3 gü

    Türkçe sosyaldan kurtarabilirsem kurtaracak yoksa bittik 😅😂

    0
    0 Yorumla
  • çatIak
    çatIak Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 100%
    4 gü

    Bilmem girmedim ama az çalışarak giren kardeşimin iyi geçmemiş

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      4 gü

      Ben çok çalıştım benim de iyi geçmedi ama herhalde senin kardeşin ve ben dışında herkesin iyi geçmiş

      Yorumla
  • Luche
    Luche Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    2 gü

    cevaplar basit sorular zordu bu sene biraz garipti sınav

    0
    0 Yorumla
  • RajaAmbat
    RajaAmbat Takip Et
    Xper 6 Yaş: 64 , eic 100%
    4 gü

    10 saniye geç geldim diye kapıyı açmadı namussuzlar seneye artık😊

    0
    0 Yorumla
  • frambuazlıçilek
    frambuazlıçilek Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 100%
    2 gü

    önümdeki abi tıp kazandı sayisali fullemis eleman ben de ona baktim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    2 gü

    Ayy sırf gırgırına girdim, hazırlanma vs yok, giden zamanım oldu sjsj

    1
    1 Yorumla
    • Melike12_ m
      Melike12_
      2 gü

      Gırgırına girilecek sinavmi bu sizin gibiler yüzünden gerçekten isteyen insanlarında sıralaması geriye atılıyor biraz düşünün ya

      Yorumla
  • Dubaiprensi
    Dubaiprensi Takip Et
    Master Yaş: 34
    2 gü

    Geçmiş olsun. Umarım girenlerin hakkında hayırlısı olur. Tatilin keyfini çıkarın :))

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    2 gü

    Az önce arkadaş matematik sorularına vakti dört işlem bildiğin gerçekten çok kolay

    1
    39 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      Kaç yaşındasın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      Ben ilk kez bu sene girdim tyt de heyecandan 75 net yapmışım ayt 63 istediğim bölüm gelmez gibi ama sence bir yer yazıp gitsem mi son bir yıl kaldı ve her yıl daha sacmalaşıyor gibi ama tyt de gerçekten yapabileceğim şeyi yapamadım normalde 90 net yapardım ve bu sene çok çalışmıştım sence ne yapsam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      Bunu gördüm de

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      2 gü

      On yedi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      Yalnız bişey diyeyim mi hiç fena yapmamsisin ama yığılma ihtimalini düşünürsek o yüzden bi kaç sıraya yükselebilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      Hangi bölüm istiyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      2 gü

      Tıp istiyordum ama olmadı ben aslında ayt den korkmuştum ama gidip tyt den elendim az da çalışmadım baya bir çalıştım ama neden böyle oldu bilmiyorum dershaneye gitmemiştim hiç ev dışında denemeye girmemiştim belki ondandır diycem ama bahaneye de gerek yok batırdım galiba

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      Hayır dershaneye gitmemene rağmen çok iyi yapmışsın ama gerçi dershane de bi bok yok ben ikisinide denedim ama senin gerçekten iyi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      Sadece hedefin yüksek ve sınav kolay

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      2 gü

      Sınav fazla kolaydı keşke ayt biraz daha eleyici olsaydı belki o zaman tyt yi biraz olsun telafi edebilirdim. Sence mezuna kalsam mı yoksa daha iyi yapamam mı belki kapasitem budur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      Şimdi şöyle tıpı çok istiyorsun belli normalde olsa derim ki kesinlikle bi daha gir çünkü daha 17 yaşındasin ama seneye sistem değişecek dediler değişmesi biraz korkutuyor çünkü daha saçma bir sistem gelebilir ama yinede şöyle düşün tıp dışında eczacılık diş hekimliği vs gelde gider misin mutlu olur musun yani tıp dışında başka ikinci bir bölümde mutlu olur musun bunu düşün öyle karar ver anlatabildim mi Abicim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      Yoksa gerçekten iyi yapmışsın tebrik ederim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      2 gü

      Teşekkür ederim konuştuğun için

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      Rica ederim abim başka sormak istediğin bişey var mi ben zamanında hata ettim yanlış şeyi seçtim hâlâ pişmanim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      2 gü

      Benim ablam da öyle yapmıştı sonra üçüncü sınıfta bırakıp başka bölüm okudu ben de sonum öyle olsun istemiyorum tıp dışında bir şey de istemiyorum ama yapamamaktan da korkuyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      Ben bırakamadım daa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      Ablan ne okuyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      2 gü

      Şu an fizyoterapi okuyor önceden tarihti

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      Tarihte çok kötü iyi yapmış

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      Kaç yaşındas

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      2 gü

      Yirmi beş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      Anladım yani daha küçük değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      Bende yirmi dört yaşındayım o kadar pişmanim ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      2 gü

      Ne okuyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      Hayvan doktorluğu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      Doktorluk istedim bende nasip bu geldi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      3 defa girdim sınava

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      2 gü

      İlk senende kaç yapmıştın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      2 gü

      Ne yapsam doktorluk doktorluktur ben de mi hayvan doktoru olsam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      Bende o kafayla artık devam ettim ama jdjskq

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      Yinede hayvanla uğraşmak istemiyorum diyorsan kesinlikle doldurma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      İlk senem berbattı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      ikinci 200 son 150

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      2 gü

      Bir senede 50 bin atmış benim bu sene hesaplama sitesinde 43 bin geliyor atarsa 50 falan olsa seneye de 10 20 gelir mi ki ya ama o kadar beynim olsa bu sınavda 75 yapmazdım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      2 gü

      Senin bölümün iyiymiş aslında neden pişmansın ki doktor işte hem hasta çok konuşmuyor da

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      Sakin ol kendine yüklenme ama bizde ikincisi baya zorduuu aşırı belki bilirsin 2021 senesi ablan söylemiştir belki o yüzden o kadar oldu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      Senin bölümün iyiymiş aslında neden pişmansın ki doktor işte hem hasta çok konuşmuyor da

      Zaten bende düşündüm aslında iyi dedim ve değiştirmedim de ama bir sürü şeyi var yaa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      2 gü

      Evet duydum galiba 2021 ve 2024 çok zormuş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      Evet ama 21 bambaşka zorluktaydi 24 e girmedim gerçi ama

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 gü

    Ayt edebiyat zordu bu sene ea ve sözel siralamalari oynar

    0
    0 Yorumla
  • Obi_beyyy
    Obi_beyyy Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    2 gü

    Ablacım sağ salim girdik çıktık Allah bir daha düşürmesin 😅 🤦‍♂️

    0
    0 Yorumla
  • Pleaselisten__
    Pleaselisten__ Takip Et
    Xper 1 Yaş: 20
    3 gü

    kontrol ettim cevap anahtarından ve bana yeterli puanı aldım gibi ihtimal var

    0
    0 Yorumla
  • hayal-perestt
    hayal-perestt Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 100%
    5 gü

    Bana göre sözel kısmı sayısaldan daha zordu

    2
    0 Yorumla
  • YiğitKaran
    YiğitKaran Takip Et
    Xper 7 Yaş: 19 , eic 100%
    2 gü

    Tyt 110 ayt 70

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      2 gü

      Tıp gelir

      Yorumla
  • Aristokratımsı
    Aristokratımsı Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    2 gü

    Boxer giymeyi unuttum diye sınava almadılar

    1
    0 Yorumla
  • hayal-perestt
    hayal-perestt Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 100%
    2 gü

    Sınav geçti ama boşluktayım gibi hissediyorum

    1
    4 Yorumla
    • çapkın_biri_işte
      çapkın_biri_işte
      2 gü

      Öyle bende aynı şekilde sorular zordu tyt Türkçe mat ayt edebiyat mat 😭😭

      Yorumla
    • hayal-perestt
      hayal-perestt
      2 gü

      Her şeyi geçtim o edebiyat neydi öyle ya anam ağladı

      Yorumla
    • çapkın_biri_işte
      çapkın_biri_işte
      2 gü

      Gerçek den zordu çoğunu boş birakdim

      Yorumla
    • sadsdawy
      sadsdawy
      2 gü

      harbi bende boşluktayım ya

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    2 gü

    Yaş 106 olmuş hala sınava giriyor devlet sana en uzun yaşayan insan maaşı bağlamaliydi

    0
    2 Yorumla
    • OGecemavisii
      OGecemavisii
      2 gü

      Yaşımı belirtmek istemediğim için öyle.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 gü

      nasıl yani yoksa 16 yaşında mısın 🤯

      Yorumla
  • TesadüfenBurada
    TesadüfenBurada Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    2 gü

    Harbiden soramadık hiç, nasıl geçti arkadaşlar.

    0
    0 Yorumla
  • Renalzey
    Renalzey Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 88%
    4 gü

    Girmedim canım çok istedim ama girmedim

    0
    0 Yorumla
  • YiğitKaran
    YiğitKaran Takip Et
    Xper 7 Yaş: 19 , eic 100%
    2 gü

    Baya kolaydı 110 tyt 70 ayt yaptım

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      2 gü

      Masallah tıp doktorunu da geçmişsin Türkiye 1. ciligi bekleriz

      Yorumla
    • YiğitKaran
      YiğitKaran
      2 gü

      tıp yazmıcam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      2 gü

      ne yazıcan

      Yorumla
    • YiğitKaran
      YiğitKaran
      2 gü

      İşletme

      Yorumla
  • SorryImnotreadyyet
    SorryImnotreadyyet Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    2 gü

    Zor değilde sadece biraz uzundu vakit kaybettirdi

    0
    0 Yorumla
  • çapkın_biri_işte
    çapkın_biri_işte Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 100%
    2 gü

    Ayt edebiyat mat tyt Türkçe mat zordu

    0
    0 Yorumla
  • Yeşil_GözlüKız
    Yeşil_GözlüKız Takip Et
    Guru Yaş: 18 , eic 100%
    2 gü

    Bizden geçti o işler biz ünideyiz

    0
    11 Yorumla
    • Eyşanımm
      Eyşanımm
      2 gü

      @Yeşil_GözlüKız darısı bize

      Yorumla
    • Aksajshsha
      Aksajshsha
      2 gü

      Sizden bişe isteyebilir miyim

      Yorumla
    • Eyşanımm
      Eyşanımm
      2 gü

      İste

      Yorumla
    • Aksajshsha
      Aksajshsha
      2 gü

      Mitsuhide yi etiketler misin

      Yorumla
    • Eyşanımm
      Eyşanımm
      2 gü

      @Mitsuhide

      Yorumla
    • Aksajshsha
      Aksajshsha
      2 gü

      Teşekkür ederimm

      Yorumla
    • Aksajshsha
      Aksajshsha
      2 gü

      @Mitsuhide ben eski bir arkadaşınım mesaj atar mısın, ulaşamıyorum xper den dolayı 🥲

      Yorumla
    • Aksajshsha
      Aksajshsha
      2 gü

      Bu arada ben de yapabiliyormuşum etiketi sjdjs

      Yorumla
    • Mitsuhide
      Mitsuhide
      2 gü

      Mesaj atılmıyor sana da benim burada hiç arkadaşım olmadı galiba ya karıştırıyor olma

      Yorumla
    • Aksajshsha
      Aksajshsha
      2 gü

      Hayır hayır dur bekle açamam lazım tabii mesajları

      Yorumla
    • Aksajshsha
      Aksajshsha
      2 gü

      Heh oldu

      Yorumla
  • büyük_muzlu
    büyük_muzlu Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 100%
    5 gü

    Allah emeklerinizi zayi etmesin

    0
    0 Yorumla
  • Pipetpipet
    Pipetpipet Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 97%
    5 gü

    Zor olan tek şey velilerin tutumu

    0
    0 Yorumla
  • Aristokratımsı
    Aristokratımsı Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    2 gü

    Sınava okunmuş makarnayla gittim diye almadılar

    0
    0 Yorumla
  • frambuazlıçilek
    frambuazlıçilek Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 100%
    5 gü

    açıkçası cok eleyici bir sinavdi ben de ellendim

    0
    1 Yorumla
    • KalkYerimeYat
      KalkYerimeYat
      5 gü

      @frambuazlıçilek Sende güzelliğinle çok kişiyi eledin amiga o yöndende bak

      Yorumla
  • Melike12_ m
    Melike12_ Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    5 gü

    Bide deve sorusu vardı lanet olsun nsbsbsh

    0
    0 Yorumla
  • aklımdadelisorular13
    aklımdadelisorular13 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    2 gü

    Bide bunun stresini kaldıramazdım jcjcjc

    0
    1 Yorumla
    • CptMac
      CptMac
      2 gü

      He ya. Allahtan bitti

      Yorumla
  • mesut_boztas
    mesut_boztas Takip Et
    Master Yaş: 34
    4 gü

    Coook önceleri atlattım o süreçleri

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    5 gü

    Benim arkadaşım yetiştirememiş ya

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    5 gü

    Onlar çalışmadıkları için zordur

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    2 gü

    Kolaydı geçen seneye göre

    0
    1 Yorumla
    • OGecemavisii
      OGecemavisii
      2 gü

      Evet ama sıralamalar üzerine etkisi nasıl olur diye düşünmeden edemiyorum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    3 gü

    Yeğenim yine gelecek sene diyor.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    4 gü

    Kaç yaşındasınız hanımefendi

    0
    0 Yorumla
  • DerinGaye
    DerinGaye Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    2 gü

    Girmedim ben

    3
    1 Yorumla
    • yalnızkurt02
      yalnızkurt02
      2 gü

      Neden

      Yorumla
  • 0284629
    0284629 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    2 gü

    Girmedik baba

    1
    4 Yorumla
    • YiğitKaran
      YiğitKaran
      2 gü

      Ben girdim

      Yorumla
    • 0284629
      0284629
      2 gü

      Nasıldı

      Yorumla
    • YiğitKaran
      YiğitKaran
      2 gü

      Senin gibi

      Yorumla
    • 0284629
      0284629
      2 gü

      Hmmmmm😀

      Yorumla
  • hayal-perestt
    hayal-perestt Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 100%
    5 gü

    Sınav zordu

    1
    0 Yorumla
  • cansuwqs00
    cansuwqs00 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 19
    5 gü

    Girenler zor diyor bilmiyorum ama

    1
    0 Yorumla
  • ToprakToprak0
    ToprakToprak0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20
    2 gü

    Ben girmedim kardeşimin kötü geçmiş

    1
    0 Yorumla
  • Eyşanımm
    Eyşanımm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 18 , eic 100%
    5 gü

    Seneye😁🤗

    1
    4 Yorumla
    • CptMac
      CptMac
      5 gü

      Bence gir geç. Uğraşma

      Yorumla
    • Eyşanımm
      Eyşanımm
      5 gü

      Girmedim ki seneye

      Yorumla
    • CptMac
      CptMac
      5 gü

      😂

      Yorumla
    • Eyşanımm
      Eyşanımm
      5 gü

      Gülme döverim

      Yorumla
  • Salçalıgöt
    Salçalıgöt Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 100%
    2 gü

    Girmedim

    0
    0 Yorumla
  • Aslanboğ
    Aslanboğ Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    3 gü

    Kolay diyirlar

    0
    0 Yorumla
  • ahhbukizlar
    ahhbukizlar Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 31%
    3 gü

    Zordu

    0
    0 Yorumla
  • Yolgezer72
    Yolgezer72 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    3 gü

    Ezmiiş

    0
    0 Yorumla
  • lerooysane
    lerooysane Takip Et
    Xper 6 Yaş: 18 , eic 100%
    2 gü

    Zordu

    0
    7 Yorumla
    • Yolgezer72
      Yolgezer72
      2 gü

      ♥️💛10

      Yorumla
    • lerooysane
      lerooysane
      2 gü

      Leroy saneee

      Yorumla
    • Yolgezer72
      Yolgezer72
      2 gü

      ♥️💛9

      Yorumla
    • lerooysane
      lerooysane
      2 gü

      İcardiii

      Yorumla
    • Yolgezer72
      Yolgezer72
      2 gü

      ♥️💛45

      Yorumla
    • lerooysane
      lerooysane
      2 gü

      Osii

      Yorumla
    • Yolgezer72
      Yolgezer72
      2 gü

      Sende harikasın 💛♥️

      Yorumla
  • Salçalıgöt
    Salçalıgöt Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 100%
    3 gü

    Girmedim

    0
    0 Yorumla
  • Luche
    Luche Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    4 gü

    abartı

    0
    0 Yorumla
  • lazarus-s
    lazarus-s Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    4 gü

    Sgitsinler mat zordu

    0
    17 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      4 gü

      Senin nasıl geçti netini hesapladın mı

      Yorumla
    • lazarus-s
      lazarus-s
      4 gü

      Yok abi panik atak geliyo bana üzüntüden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      4 gü

      İlk girişin mi

      Yorumla
    • lazarus-s
      lazarus-s
      4 gü

      İki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      4 gü

      Geçen seneye göre nasıldı ya çok mu fark olur sence sıralamada

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      4 gü

      İnşallah emeklerimiz boşa gitmez

      Yorumla
    • lazarus-s
      lazarus-s
      4 gü

      Bilmiyorum tıp istediğimden mezuna kalcam yine

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      4 gü

      Ben de tıp istiyorum belki herkes yalan söylemiştir ve kazanırız olamaz mı öyle bir şey

      Yorumla
    • lazarus-s
      lazarus-s
      4 gü

      İnşallah bi mucize olur kskslsl zaten Hindistan tıp olsa bile giderim ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      4 gü

      Ben öyle saçma bir şey yapmışım ki tyt 75 ayt 63 nasıl becerdiysem herkes tyt ye kolay diyor ben çok stres olmuştum ilk girişimdi mezuna kalmak nasıl önerir misin

      Yorumla
    • lazarus-s
      lazarus-s
      4 gü

      Sonuna kadar tıp o yüzden mecburen mezunluk

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      4 gü

      Sence çok mu kötü ilk girişe göre kendimi beyinsiz gibi hissettim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      4 gü

      Sen de belli ki çok istiyorsun inşallah olur ya

      Yorumla
    • lazarus-s
      lazarus-s
      4 gü

      Saçmalama benim arkadaşım 400binden 20bine çekti

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      4 gü

      Senin geçen yıl kaçtı belki senin de iyi gelir bu yıl

      Yorumla
    • lazarus-s
      lazarus-s
      4 gü

      108k

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      4 gü

      Hee bak onun başlangıcından iyiymiş belki olur

      Yorumla
  • birileriştenokta
    birileriştenokta Takip Et
    Xper 4 Yaş: 18
    4 gü

    O sırada 2025 kurbanları..

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      4 gü

      Ben ilk kez bu sene girdim tyt de heyecandan 75 net yapmışım ayt 63 istediğim bölüm gelmez gibi ama sence bir yer yazıp gitsem mi son bir yıl kaldı ve her yıl daha sacmalaşıyor gibi ama tyt de gerçekten yapabileceğim şeyi yapamadım normalde 90 net yapardım ve bu sene çok çalışmıştım sence ne yapsam

      Yorumla
    • birileriştenokta
      birileriştenokta
      4 gü

      Gerçekten istemiyorsan gitme

      Yorumla
    • birileriştenokta
      birileriştenokta
      4 gü

      Sonra pişman olursun

      Yorumla
    • birileriştenokta
      birileriştenokta
      4 gü

      Bekle bi sene daha ama seneye son zaten müfredat değişecek diye biliyorum son olarak nasıl bi çılgınlık yaparlar bilmiyorum daha beter olabilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      4 gü

      Dimi ben de ondan korkuyorum yine bu seneki gibi olursa çok kötü olur ayt ben iyi yaptım daha zorunu da yapabilirim ama bu ayt yi herkes yapmış o yüzden tyt den elenicem galiba

      Yorumla
  • Sonmesaj
    Sonmesaj Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    4 gü

    2021 bigg boss yalnız

    0
    0 Yorumla
  • вshєldσn u
    вshєldσn Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    4 gü

    Zormuş evet

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (36)
Devamını Gör(81)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > YKS2026 > Sorular > 2026 YKS nasıldı, sınav kolay mıydı zor muydu genel yorumlar ne?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yks 2024 nasıl bir sınavdı? 4 cevap verildi
2023 AYT sınavı zor muydu? 37 cevap verildi
YKS 2025 sınav soruları nasıldı geçen yıl mı daha kolaydı Bu yıl mı daha kolaydı nasıl geçti? 5 cevap verildi
2025 YKS sınavı hakkında ne düşünüyorsunuz? 4 cevap verildi
2022 KPSS sona erdi! Sizce sınav nasıldı? 43 cevap verildi
Bu sorum 2021 YKS tayfasına gelsin; sizce sınav nasıl olacak? 23 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nohut dürüm sever misiniz?
  • Sevgilin için dinini değiştirir misin?
  • İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?
  • Renklerle aranız nasıl?
  • Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?
  • En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?
  • Hangi konu seni asla üzemez?
  • Bir kadının vücudu gerçekten bu kadar kusursuz olabilir mi?
  • Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?
  • Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨