Gizli Üye(18-24)2 güMerhaba sizce bu netlerle yks 700 bine girebilirmiyim fikrinizi almak istedim?
Türkçe ya 27 net ya 30 net yaptım galiba 27
Sosyal 1 yanlış 1 boş ile 17.75 net
Mat 2 soru ya ikiside yanlış ya da 1 doğru 1 yanlış
Fen 2 doğru 7 yanlış 0,25 net
Toplam 45 net yapıyor. 2025 verileriyle 604 bin sıralama oluyor. 323 puan. Sıralama oynamaz umarım.
Bu arada en kötüsünü hesapladım ama eğer matematikte o 1 soruyu doğru yaptıysam 568 bin sıralama oluyor. O zamanda 46 net yapıyor..024 Yorumla- 1 gü
Mat neden öylr
- 1 gü
Obpde seni
Geriye atarsa 600 lerdr olursun
bu ayt mi tyt mi
Cevap sahibi1 güMat çalışmadım çünkü
Cevap sahibi1 güObp 80
Cevap sahibi1 gü600lerde olsam oda iyi yani 700 gecmesinde
Cevap sahibi1 güTyt.
- 1 gü
Ama bu attigin tyt ayt bir mi
Eğer sadece tyt ise milyona girersin bunlarla - 1 gü
Ayt yide at bakim
Cevap sahibi1 güTyt dedim 1 milyon degil 700 bine girmem gerek
Cevap sahibi1 güAyt girmedim 2 yillik sekreterlik istiyorum 700 bine girmem gerek
- 1 gü
Bunlarla asla giremezsin
Cevap sahibi1 güNeden öyle dediniz
Cevap sahibi1 güGecen senenin verileriyle hesapladigimda 600 bin girebiliyorum
- 1 gü
Görürsün
- 1 gü
Yanlışlar 4 doğrunu götürür
Cevap sahibi1 güO şekilde hesaplamistim ztn
Cevap sahibi1 güTurkce 30 doğru 10 yanlış 27 net Sosyal 18 doğru 1 yanlış 1 boş 17 net
Mat ya 0,25 net ya da eksi
Fen 0,75 net- 1 gü
Tamam o zaman hayırlı olsun dediğin olabilir ama onu 90 dan düşükse biraz geriye atar seni kanka
- 1 gü
Obp
- 1 gü
Mat yapsan iyi olurmuş ne okumak istiyorsun
Cevap sahibi1 güEvet mat olsa güzel olurdu tıbbi sekreterlik okumak istiyorum
- 1 gü
Hmm iyiymiş istersen 1 sene daha bekle
Cevap sahibi1 güBacım sen siralama da one geçeceksin diye benim moralimi bozmaya calisma Allahin izniyle kazanicam tercihimi de yapicam sen mezuna kal
- 1 gü
Ne alaka işsizlik var ülkede adam gibi bölüm ya da üni okursun.
Biri iyi olmalı ama senin hem üni hem bölüm kötü bu puanla kanka
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, bu sene YKS'nin nasıl geçtiğini merak etmen çok doğal. Sayısal anlamda sıralamaların hangi yıla benzeyeceği de en çok kafa yorduğunuz konulardan biri biliyorum. ✨
YKS sürecinin bu aşamasında böyle düşünceler içinde olman çok doğal. Sınavın zorluğunu ve sıralamaların nasıl etkileneceğini merak etmen çok normal. Hadi gel, bu konuya biraz yakından bakalım. 🦋
Gelen ilk yorumlara göre, bu yılki YKS genel olarak "orta-üst zorluk seviyesinde" olarak değerlendiriliyor. Özellikle AYT'de Matematik'in tüm alanlarda belirleyici olduğu, sayısalda Fizik ve Kimya'nın orta-üstü, Biyoloji'nin ise orta bandında geçtiği belirtiliyor. TYT'nin ise genel olarak kolay olduğu, ancak süre yönetiminin kritik olduğu yorumları yapıldı. Uzmanlar ve adaylar, sınavın ezbere dayalı sorular yerine okuduğunu anlama ve yorumlama becerilerini ön plana çıkardığını düşünüyorlar.
Bu durum, sınavın kolay bulunmasıyla birlikte puan ve sıralamalarda ciddi bir "yığılma" ihtimalini de beraberinde getiriyor. Bu, benzer netlere sahip adaylar arasında çok küçük farklarla binlerce kişilik sıralama oynaması yaşanabileceği anlamına geliyor.
Geçmiş yıllara bakıldığında, her sene sınavın zorluk düzeyi ve buna bağlı olarak sıralamalar farklılık göstermiştir. Örneğin, 2021 yılı "en zor yıl" olarak nitelendirilirken, 2020 "en kolay yıl" olarak öne çıkmıştır. 2026 YKS için bazı tahminler, sınavın 2022 yılına benzer olabileceği yönünde. Ancak unutmayalım ki YKS bir başarı sıralaması sınavıdır ve puanlar yerine sıralamalar asıl belirleyicidir. Kesin değerlendirmeler resmi cevap anahtarı ve sonuçlar açıklandığında netleşecektir.
Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 💖00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
54Cevap
2 güBen liseden mezun olalı 7 sene olmuş soruları gördüm tyt mat bakmadım diğerleri hepsi çerezdi okuduğunu anlamaktı hatta tiril tiril neden gündem oldu anlamadım bile tuhaf bi jenerasyon var bence
00 Yorumla
5 gü5 litrelik su şişesiyle gittim diye içeri alınmadım
24 Yorumla- 5 gü
O kadar güçlü değilim
3 güHshshdhdh iki yıllık okuyup tekrar sınava giren var sağlık özellikle onu napcaz insanların hayatlarına da karışmak bize düşmez değil mi
00 YorumlaSınava giren bir tanıdığın oğlu vardı çok kötü dedi kesin sanayi veya tarım kazandı babasından tırsıyo 😁😁
00 Yorumla
4 güGirmedim ama coğrafya çok kolay geldi bir kaç soru gördüm
10 Yorumla
2 güEvet, zordu. Özellikle Türkçeyi bitirene kadar zamanın nasıl geçtiğini hiç anlamadım
11 Yorumla- 2 gü
Eic için teşekkür ederimm 🤗
2 güSorunun yorumlarini isgal etmeye geldim cunku why nooott
12 Yorumla- 2 gü
Jdhsjsjsjsj wuhuuu iltifat olarak kabul etttiiiim
2 güYine sınava geç kalma vakalarını görünce iyi ki girmedim
02 Yorumla- 2 gü
Yani yargılamak istemiyorum ama zaruri durumlar haricinde öğrenciler sınav yerinde erken bulunma sorumluluğunu almalı bence.
- 2 gü
Kapı önünde 2 saat erken gelip geç kalanlar var
3 gü2 yıllık sağlık mezunuyum tekrar girdim belki başka bölüm daha gelir çift diploma olur
04 Yorumla
Gizli Soran3 güHangi bölümden mezun oldun
- 3 gü
Patolojik anatomi
Gizli Soran3 güİkinci bölüm ne istiyorsun atamadı yok mu onun
Gizli Soran3 güBiraz konuşalımmı istek attım sana bu konularda
Türkçe sosyaldan kurtarabilirsem kurtaracak yoksa bittik 😅😂
00 YorumlaBilmem girmedim ama az çalışarak giren kardeşimin iyi geçmemiş
01 Yorumla
Gizli Soran4 güBen çok çalıştım benim de iyi geçmedi ama herhalde senin kardeşin ve ben dışında herkesin iyi geçmiş
cevaplar basit sorular zordu bu sene biraz garipti sınav
00 Yorumla10 saniye geç geldim diye kapıyı açmadı namussuzlar seneye artık😊
00 Yorumla
2 güönümdeki abi tıp kazandı sayisali fullemis eleman ben de ona baktim
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)2 güAyy sırf gırgırına girdim, hazırlanma vs yok, giden zamanım oldu sjsj
11 Yorumla
2 güGeçmiş olsun. Umarım girenlerin hakkında hayırlısı olur. Tatilin keyfini çıkarın :))
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 güAz önce arkadaş matematik sorularına vakti dört işlem bildiğin gerçekten çok kolay
139 Yorumla
Cevap sahibi2 güKaç yaşındasın
Cevap sahibi2 güBen ilk kez bu sene girdim tyt de heyecandan 75 net yapmışım ayt 63 istediğim bölüm gelmez gibi ama sence bir yer yazıp gitsem mi son bir yıl kaldı ve her yıl daha sacmalaşıyor gibi ama tyt de gerçekten yapabileceğim şeyi yapamadım normalde 90 net yapardım ve bu sene çok çalışmıştım sence ne yapsam
Cevap sahibi2 güBunu gördüm de
Gizli Soran2 güOn yedi
Cevap sahibi2 güYalnız bişey diyeyim mi hiç fena yapmamsisin ama yığılma ihtimalini düşünürsek o yüzden bi kaç sıraya yükselebilir
Cevap sahibi2 güHangi bölüm istiyorsun
Gizli Soran2 güTıp istiyordum ama olmadı ben aslında ayt den korkmuştum ama gidip tyt den elendim az da çalışmadım baya bir çalıştım ama neden böyle oldu bilmiyorum dershaneye gitmemiştim hiç ev dışında denemeye girmemiştim belki ondandır diycem ama bahaneye de gerek yok batırdım galiba
Cevap sahibi2 güHayır dershaneye gitmemene rağmen çok iyi yapmışsın ama gerçi dershane de bi bok yok ben ikisinide denedim ama senin gerçekten iyi
Cevap sahibi2 güSadece hedefin yüksek ve sınav kolay
Gizli Soran2 güSınav fazla kolaydı keşke ayt biraz daha eleyici olsaydı belki o zaman tyt yi biraz olsun telafi edebilirdim. Sence mezuna kalsam mı yoksa daha iyi yapamam mı belki kapasitem budur
Cevap sahibi2 güŞimdi şöyle tıpı çok istiyorsun belli normalde olsa derim ki kesinlikle bi daha gir çünkü daha 17 yaşındasin ama seneye sistem değişecek dediler değişmesi biraz korkutuyor çünkü daha saçma bir sistem gelebilir ama yinede şöyle düşün tıp dışında eczacılık diş hekimliği vs gelde gider misin mutlu olur musun yani tıp dışında başka ikinci bir bölümde mutlu olur musun bunu düşün öyle karar ver anlatabildim mi Abicim
Cevap sahibi2 güYoksa gerçekten iyi yapmışsın tebrik ederim
Gizli Soran2 güTeşekkür ederim konuştuğun için
Cevap sahibi2 güRica ederim abim başka sormak istediğin bişey var mi ben zamanında hata ettim yanlış şeyi seçtim hâlâ pişmanim
Gizli Soran2 güBenim ablam da öyle yapmıştı sonra üçüncü sınıfta bırakıp başka bölüm okudu ben de sonum öyle olsun istemiyorum tıp dışında bir şey de istemiyorum ama yapamamaktan da korkuyorum
Cevap sahibi2 güBen bırakamadım daa
Cevap sahibi2 güAblan ne okuyor
Gizli Soran2 güŞu an fizyoterapi okuyor önceden tarihti
Cevap sahibi2 güTarihte çok kötü iyi yapmış
Cevap sahibi2 güKaç yaşındas
Gizli Soran2 güYirmi beş
Cevap sahibi2 güAnladım yani daha küçük değil
Cevap sahibi2 güBende yirmi dört yaşındayım o kadar pişmanim ki
Gizli Soran2 güNe okuyorsun
Cevap sahibi2 güHayvan doktorluğu
Cevap sahibi2 güDoktorluk istedim bende nasip bu geldi
Cevap sahibi2 gü3 defa girdim sınava
Gizli Soran2 güİlk senende kaç yapmıştın
Gizli Soran2 güNe yapsam doktorluk doktorluktur ben de mi hayvan doktoru olsam
Cevap sahibi2 güBende o kafayla artık devam ettim ama jdjskq
Cevap sahibi2 güYinede hayvanla uğraşmak istemiyorum diyorsan kesinlikle doldurma
Cevap sahibi2 güİlk senem berbattı
Cevap sahibi2 güikinci 200 son 150
Gizli Soran2 güBir senede 50 bin atmış benim bu sene hesaplama sitesinde 43 bin geliyor atarsa 50 falan olsa seneye de 10 20 gelir mi ki ya ama o kadar beynim olsa bu sınavda 75 yapmazdım
Gizli Soran2 güSenin bölümün iyiymiş aslında neden pişmansın ki doktor işte hem hasta çok konuşmuyor da
Cevap sahibi2 güSakin ol kendine yüklenme ama bizde ikincisi baya zorduuu aşırı belki bilirsin 2021 senesi ablan söylemiştir belki o yüzden o kadar oldu
Cevap sahibi2 güSenin bölümün iyiymiş aslında neden pişmansın ki doktor işte hem hasta çok konuşmuyor da
Zaten bende düşündüm aslında iyi dedim ve değiştirmedim de ama bir sürü şeyi var yaa
Gizli Soran2 güEvet duydum galiba 2021 ve 2024 çok zormuş
Cevap sahibi2 güEvet ama 21 bambaşka zorluktaydi 24 e girmedim gerçi ama
Gizli Üye(25-29)1 güAyt edebiyat zordu bu sene ea ve sözel siralamalari oynar
00 YorumlaAblacım sağ salim girdik çıktık Allah bir daha düşürmesin 😅 🤦♂️
00 Yorumla
3 gükontrol ettim cevap anahtarından ve bana yeterli puanı aldım gibi ihtimal var
00 Yorumla
5 güBana göre sözel kısmı sayısaldan daha zordu
20 Yorumla
2 güTyt 110 ayt 70
01 Yorumla
Soran2 güTıp gelir
2 güBoxer giymeyi unuttum diye sınava almadılar
10 Yorumla
2 güSınav geçti ama boşluktayım gibi hissediyorum
14 Yorumla- 2 gü
Öyle bende aynı şekilde sorular zordu tyt Türkçe mat ayt edebiyat mat 😭😭
- 2 gü
Her şeyi geçtim o edebiyat neydi öyle ya anam ağladı
- 2 gü
Gerçek den zordu çoğunu boş birakdim
Gizli Üye(25-29)2 güYaş 106 olmuş hala sınava giriyor devlet sana en uzun yaşayan insan maaşı bağlamaliydi
02 Yorumla- 2 gü
Yaşımı belirtmek istemediğim için öyle.
Cevap sahibi2 günasıl yani yoksa 16 yaşında mısın 🤯
2 güHarbiden soramadık hiç, nasıl geçti arkadaşlar.
00 YorumlaGirmedim canım çok istedim ama girmedim
00 Yorumla
2 güBaya kolaydı 110 tyt 70 ayt yaptım
04 Yorumla
Gizli Soran2 güMasallah tıp doktorunu da geçmişsin Türkiye 1. ciligi bekleriz
- 2 gü
tıp yazmıcam
Gizli Soran2 güne yazıcan
- 2 gü
İşletme
2 güZor değilde sadece biraz uzundu vakit kaybettirdi
00 Yorumla
2 güAyt edebiyat mat tyt Türkçe mat zordu
00 Yorumla
2 güBizden geçti o işler biz ünideyiz
011 Yorumla- 2 gü
Sizden bişe isteyebilir miyim
- 2 gü
Mitsuhide yi etiketler misin
- 2 gü
- 2 gü
Teşekkür ederimm
- 2 gü
@Mitsuhide ben eski bir arkadaşınım mesaj atar mısın, ulaşamıyorum xper den dolayı 🥲
- 2 gü
Bu arada ben de yapabiliyormuşum etiketi sjdjs
- 2 gü
Hayır hayır dur bekle açamam lazım tabii mesajları
- 2 gü
Heh oldu
5 güAllah emeklerinizi zayi etmesin
00 Yorumla
5 güZor olan tek şey velilerin tutumu
00 Yorumla
2 güSınava okunmuş makarnayla gittim diye almadılar
00 Yorumla
5 güaçıkçası cok eleyici bir sinavdi ben de ellendim
01 Yorumla- 5 gü
@frambuazlıçilek Sende güzelliğinle çok kişiyi eledin amiga o yöndende bak
Bide deve sorusu vardı lanet olsun nsbsbsh
00 Yorumla
2 güBide bunun stresini kaldıramazdım jcjcjc
01 Yorumla
4 güCoook önceleri atlattım o süreçleri
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 güBenim arkadaşım yetiştirememiş ya
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 güOnlar çalışmadıkları için zordur
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)2 güKolaydı geçen seneye göre
01 Yorumla- 2 gü
Evet ama sıralamalar üzerine etkisi nasıl olur diye düşünmeden edemiyorum
Gizli Üye(36-45)3 güYeğenim yine gelecek sene diyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 güKaç yaşındasınız hanımefendi
00 YorumlaGirmedim ben
31 Yorumla- 2 gü
Neden
Girmedik baba
14 Yorumla- 2 gü
Ben girdim
- 2 gü
Senin gibi
5 güSınav zordu
10 Yorumla
5 güGirenler zor diyor bilmiyorum ama
10 Yorumla
2 güBen girmedim kardeşimin kötü geçmiş
10 YorumlaSeneye😁🤗
14 Yorumla
2 güGirmedim
00 YorumlaKolay diyirlar
00 Yorumla
3 güZordu
00 Yorumla
3 güEzmiiş
00 Yorumla
2 güZordu
07 Yorumla- 2 gü
♥️💛10
- 2 gü
Leroy saneee
- 2 gü
♥️💛9
- 2 gü
İcardiii
- 2 gü
♥️💛45
- 2 gü
Osii
- 2 gü
Sende harikasın 💛♥️
3 güGirmedim
00 Yorumlaabartı
00 YorumlaSgitsinler mat zordu
017 Yorumla
Gizli Soran4 güSenin nasıl geçti netini hesapladın mı
Gizli Soran4 güİlk girişin mi
Gizli Soran4 güGeçen seneye göre nasıldı ya çok mu fark olur sence sıralamada
Gizli Soran4 güİnşallah emeklerimiz boşa gitmez
Gizli Soran4 güBen de tıp istiyorum belki herkes yalan söylemiştir ve kazanırız olamaz mı öyle bir şey
Gizli Soran4 güBen öyle saçma bir şey yapmışım ki tyt 75 ayt 63 nasıl becerdiysem herkes tyt ye kolay diyor ben çok stres olmuştum ilk girişimdi mezuna kalmak nasıl önerir misin
Gizli Soran4 güSence çok mu kötü ilk girişe göre kendimi beyinsiz gibi hissettim
Gizli Soran4 güSen de belli ki çok istiyorsun inşallah olur ya
Gizli Soran4 güSenin geçen yıl kaçtı belki senin de iyi gelir bu yıl
Gizli Soran4 güHee bak onun başlangıcından iyiymiş belki olur
4 güO sırada 2025 kurbanları..
05 Yorumla
Gizli Soran4 güBen ilk kez bu sene girdim tyt de heyecandan 75 net yapmışım ayt 63 istediğim bölüm gelmez gibi ama sence bir yer yazıp gitsem mi son bir yıl kaldı ve her yıl daha sacmalaşıyor gibi ama tyt de gerçekten yapabileceğim şeyi yapamadım normalde 90 net yapardım ve bu sene çok çalışmıştım sence ne yapsam
- 4 gü
Gerçekten istemiyorsan gitme
- 4 gü
Sonra pişman olursun
- 4 gü
Bekle bi sene daha ama seneye son zaten müfredat değişecek diye biliyorum son olarak nasıl bi çılgınlık yaparlar bilmiyorum daha beter olabilir
Gizli Soran4 güDimi ben de ondan korkuyorum yine bu seneki gibi olursa çok kötü olur ayt ben iyi yaptım daha zorunu da yapabilirim ama bu ayt yi herkes yapmış o yüzden tyt den elenicem galiba
2021 bigg boss yalnız
00 YorumlaZormuş evet
00 Yorumla- Devamını Gör (36)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer