6 gü

İstanbul’da 2 yıllık uçak teknolojisi okuyup DGS ile 4 yıla tamamlamak mantıklı mı?

Zaten mezuna kaldım ve gerçekten berbat geçirdim bu dönemi sebeplerine iradesizlik hastalık o bu milyon tane sebep sayarım ama sonuç değişmiyor işte bugün TYT'de kötüydüm yarın AYT'de çok daha kötü olacağım ve 1 yılımı daha riske atmak istemiyorum gerçekten dayanamıyorum ben bu strese ve okumak da istiyorum açıkçası elimden başka pek iş gelmez ailem de öyle çok varlıklı değil

Tahminimce TYT'de 55 60 net civarı gelecek o da 400k sıralama falan geliyor aslında ama bu sene çok kolaydı diyorlar yığılma olacak sanırım sıralama daha kötü gelecek yani

Aslında 2 yıllık “ticarethanede” okumak istemiyorum ama başka şansım yok gibi 2 yıllık üniversite deyince ülkemizdeki insanların tavrını biliyorsunuz zaten hadi kendim geçtim annem için üzülüyorum akbaba gibi akrabalarımız var.

İşin özü sizce 2 yıllık okumak gerçekten kötü mü aslında okurken tekrardan sınava hazırlanmak istiyorum madem hazırlanacaksın mezuna kal derseniz eğer ben dayanamam 1 sene daha bu strese kaldıramıyorum yetemiyorum

Okurken şansımı denerim olmazsa okulu bitirip dikey geçiş olayıyla 4 yıllık iyi bir bölüme tamamlarım diye düşünüyorum ama hayat ne getirecek bilinmez.

Aslında ben en başında uçak mühendisliği istiyordum ama ona göre çalışmadım bari uçak gövde motor bakım bölümüne gireyim dedim ona uygun da çalışamadım şimdi uçak teknolojisi bölümüne girip 2 yıl okuyup dikey geçiş sınavıyla iyi üniversitelerde 4 yıllığa tamamlamak mantıklı mı acaba yani oturduğun yerden konuşunca mantıklı ama pratikte değişiyor her şey.

Açıkçası kapasiteme güveniyorum yani okurken kendimi geliştirebileceğime inanıyorum başka şansım yok gibi geliyor

Her neyse İstanbul'da 2 yıllık uçak teknolojisi bölümü okuyup dikey geçişle 4 yıllığa tamamlamak mantıklı mı acaba

2 yıllık üniversite olarak İstanbul'da hiç güzel yerler yok maalesef uçak teknolojisi özelinde daha da daralıyor liste şu an aklım Nişantaşı Üniversitesi'nde eğitimi hakkında pek fikrim yok ama diğer okullar İstanbul'un ucunda o yüzden daha mantıklı geliyor Nişantaşı Üniversitesi

İstanbul’da 2 yıllık uçak teknolojisi okuyup DGS ile 4 yıla tamamlamak mantıklı mı?
Cevapla