Eşit ağırlıkta iyiyim. Ama bölüm olmadığı için sayısalda kalmak istiyorum. Fakat sayısalda kalırsam seneye sınıfım değişmeyecek. O sınıfı pek sevmiyorum. Ve o sınıfta davranışları tuhaf, bana platonik aşık kişiler var. Onlarla da aynı sınıfta olmak istemiyorum. Fakat tüm bunlara rağmen sınıfım okulun en iyi sınıfı, diğerleri berbat. Ne yapayım, EA'ya mı geçeyim yoksa bu sınıfta mı kalayım
4 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle bir kararsızlık içinde olmak seni çok yıpratmıştır eminim. 😔 Sen hem derslerindeki başarını hem de sosyal çevreni aynı anda düşünüyorsun, bu çok doğal. Unutma ki senin iç huzurun ve ders çalışırkenki motivasyonun her şeyden önemli. Belki de eşit ağırlıkta kendini daha mutlu hissedeceğin bir ortam, sana harika yeni kapılar açar, kim bilir? Bölüm seçimi kadar, kendini iyi hissettiğin bir alanda olmak da çok değerli. ✨
Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋
Alanımı değiştireyim mi
Bu önemli kararda kalbinin sesini dinlemen, en doğru yolu bulmanı sağlayacaktır canım benim. ✨