4 gü

Eşit ağırlığa mı geçmeliyim yoksa sayısalda bu sınıfta kalıp katlanmalı mıyım?

Eşit ağırlıkta iyiyim. Ama bölüm olmadığı için sayısalda kalmak istiyorum. Fakat sayısalda kalırsam seneye sınıfım değişmeyecek. O sınıfı pek sevmiyorum. Ve o sınıfta davranışları tuhaf, bana platonik aşık kişiler var. Onlarla da aynı sınıfta olmak istemiyorum. Fakat tüm bunlara rağmen sınıfım okulun en iyi sınıfı, diğerleri berbat. Ne yapayım, EA'ya mı geçeyim yoksa bu sınıfta mı kalayım
Eşit ağırlığa mı geçmeliyim yoksa sayısalda bu sınıfta kalıp katlanmalı mıyım?
Cevapla