Arkadaşlar 11. sınıf sayısal bölümdeyim eşit ağırlığa geçmek istiyorum.2. dönem alan değiştirebilir miyim?

şu sıra kafamı kurcalayan bir konu. sayısal alanda biyoloji hariç diğer derslerde performansım düşük denebilir. başka bir sorunsa öğrendiğim anladığım konuyu sınavda uygulayamamam (fizik, kimya) gibi. tm dersleri konusunda iyiyim edebiyat dil anlatım falan severim zaten on dayken sözde alan ayrımında tm ydim. sizin bu konular hakkında düşünceleriniz nedir?
Arkadaşlar 11. sınıf sayısal bölümdeyim eşit ağırlığa geçmek istiyorum.2. dönem alan değiştirebilir miyim?
Cevapla