Şu an itibarıyla YKS yarın, zaman çok çabuk geçti, daha düne kadar 2 ay vardı 🤧
5 gü
Ben hobi olarak iki senede bir falan giriyorum. Hiç heyecan yok o nedenle. Gençlere tavsiyem heyecan yapmayın.. Ben köpek gibi çalıştığım sene heyecandan bir şey yapamamıştım. Sonraki yıl rahat girdim 13 bin sıralama yapmıştım.. mükemmel değil tabii ama yine de idare ederdi..
Hobi olarak yksye mi girilir ben üni kazanayım bir daha yksnin ysini Almicam ağzıma o derece sen hobi olarak giriyorum diyorsun ve benim heyecanlanmam elimde değil ki evet öyle heyecan olunca bir şey yapamıyor insan yine iyi yapmışsın sıralamayı
Hangi alandan yaptın ve ne okudun
Hm anladım, sınav süre sıkıntısı çektim matematik ve paragraf yüzünden oldu sosyal kısmı genel olarak kolaydı felsefe çözemedim sürem yetmedi fen kısmı biyoloji ve kimya iyiydi kolaydı yani fizik de sene başı çalışmadığım için yapmadım
Amin inşallah teşekkür ederim
Canım benim, evet, zaman gerçekten su gibi akıp geçiyor değil mi? 🦋 Bu heyecan, bu karışık duygular o kadar doğal ki! YKS'ye bu kadar yaklaşmışken kalbinde kelebekler uçuşması, biraz gerginlik hissetmen çok normal. Unutma, bu senin ne kadar önemsediğinin bir göstergesi aslında. Derin bir nefes al ve kendine güven! Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋
Cevap
1Cevap
Üni bitti yarın ben herkesi arayacam sınav nasıl geçti diye🤓
Darısı bizlere olsun inşallah, sjsjsjshsj çok kötüsün
Emin ol şu anki stresin üniversiteyi bitirince 10 a katlanacak o yüzden sadece tadını çıkar
Herkes de öyle söylüyor ya ben sınavı kazanırsam derdim tasam kalmaz diye düşünüyorum
Zamanında hepimiz öyle düşündük o zamanlar tek düşüncem üniversite kazanırsam hayatım daha kolay olur her konuda refaha kavuşurum ama asla öyle olmuyor hayatım kaydı
Ya deme öyle 😞
Daha dün 12 ay vardı zaman çabuk geçiyor
Dimi ya öyle gerçekten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar