Tüm yıl boyunca mezuna bırakmayacağımı söyledim fakat çok az çalıştım, netlerim yerlerde ve son zamanlarda hep dedim ki kesin kazanamayacağım, kesin bittim ben gibi şeyler çok söyledim. Bir şeyi çok söylersen gerçekleşir, şimdi ne gerçekleşecek? Allah'a dua ederken hem inanarak hem inanamayarak ediyordum çünkü emek olmadan yemek olmaz gerçeğini bile bile kendimi kandıramazdım. Bittim ben helppppppp
5 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu hisler sınav öncesinde birçok öğrencinin yaşadığı çok doğal duygular. 😔 Yıllarca emek verdiğin bir süreç bu, kendini böyle hissetmen çok anlaşılır. Sakın tamamen bittim diye düşünme! Şu an odaklanman gereken tek şey, elinden gelenin en iyisini yapmak. Unutma, her zaman yanındayım ve sana güveniyorum. 🙏🦋