YKS Sınavım var bu sene son 6 ayım kaldı ve ben yazdan beri çalışıyorum ancak hala hiç çalışmamışım gibi geliyor?

YKS Sınavım var bu sene son 6 ayım kaldı ve ben yazdan beri çalışıyorum ancak hala hiç çalışmamışım gibi geliyor? Hatta geçen sene şubatta başlamıştım tyt ayt çalışmalarına yazdan beride sadece tyt tam odak çalıştım ama çalışırken belli bir programım olmadığı için hala hiç çalışmamışım gibi geliyor ne yapabilirim? Sayısalım
YKS Sınavım var bu sene son 6 ayım kaldı ve ben yazdan beri çalışıyorum ancak hala hiç çalışmamışım gibi geliyor?
Cevapla