Sınava 1 buçuk ay kaldı ama çok bunaldım, çalışmayı bırakmamak için ne yapmalıyım?

Eylül den beri çalışıyorum üniversite sınavı için. Geçen sene 100 binle Mezuna kaldım ve hedefim tıp. Her dersten 4 kitap bitirdim en az. Ekim de ve Kasım da günde 9-10 saat çalışıyordum. Aralıkta 8 saate düşürdüyavütüphane görevlisi bile kızıyordu mola vermeden 9 saat çalışılır mi diye. Sonra ocakta kütüphane saati kısıtlanınca günlük 5-6 saate düştü çalışmam. Evde küçük kardeşimin sesinden verimsiz çalışıyorum. Şubat ta iyice bunaldım. Martta toparladim ama Nisan da çok zorlandım. Mayıs ve haziran i kotu geçirmek istemiyorm. N yapmalıyım? Konularım bitti evde zorlanarak deneme çözüyorum. Tyt netlerim 90-80 arası. Aytde en son orta düzey bir deneme çözdüm 70 net yaptım. Zor denemler de 60 a düşüyor netlerm. Sizce tıp kazanabilir miyim bu netlerle? Sınava kadar nasıl toparlarim?
Sınava 1 buçuk ay kaldı ama çok bunaldım, çalışmayı bırakmamak için ne yapmalıyım?
Cevapla