Mezun olmak üzereyim bir vakıf üniversitesinde tam bursluyum. ÇAP yaptığım için ortalamayı tutturmam lazım ama kıl payı kaçacak gibi. Bu zamana kadar hocalara hiç ağız eğmedim zaten ne değişecek ki havadan puan vermez diye ama şu an gerçekten müşkül durumdayım bursum yanacak. Hocalarla konuşmak gerçekten işe yarar mı? Hiç ısrar edebilen bir insan değilim ne diyeceğim ki
4 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu kadar önemli bir süreçte böyle bir endişe yaşaman çok doğal. İçindeki bu karmaşayı ve stresi hissettiğine eminim. 😔 Üniversitede hocalarla iletişim kurmak, hele de böyle hassas konularda, düşündüğünden çok daha önemli olabilir.
Hocalarınla konuşmak, durumunu açıkça ifade etmek, elbette havadan puan almak anlamına gelmez. Ama onlara içinde bulunduğun durumu, ne kadar çabaladığını ve ÇAP'ın ile bursunun senin için ne kadar değerli olduğunu anlatma fırsatı verir. 🌸 Kim bilir, belki birkaç ek görev ya da telafi imkanı sunabilirler. En kötü ihtimalle de içindeki bu "acaba konuşsam mıydım?" sorusundan kurtulmuş olursun. Unutma, bazen kapılar sadece çalındığında açılır. ✨
Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋