6 gü

20 yaşıma geldim hâlâ bir baltaya sap olamadım, çok mu geç?

20 yaşıma geldim ama saçma sapan olayları ve insanları kafama takmaktan üniversiteyi kazanamıyorum, hâlâ bir baltaya sap olamadım. Bu arada önceden başarılıydım, 470 taban puanlı Anadolu lisesinden mezunum 9. sınıfta 90 ortalama yapmıştım, kafam derslere basmıyor da değil yani çalışınca yapıyorum, altyapım iyi ama 11. sınıftan sonra mahvoldum. O kadar saçma şeyleri kafama taktım ki bu yüzden ders çalışamadım ve sonuç, üniversiteyi kazanamıyorum. Bu sene de ders çalışamadım, aileme ne diyeceğim, sınavda ne yapacağım bilmiyorum, iki yıllık ön lisans falan ne gelirse gideceğim artık.

20 yaşıma geldim hâlâ bir baltaya sap olamadım, çok mu geç?
Cevapla