Çok istediğim bölümü kazanamadim. Bu lanet sınava 4 kere girdim. En son kitabı fırlattım yere dedim bir daha çalışmam. Açıktan iki yıllık bir üniversite okumaya karar verdim. İyi de bir bölüm değil ama dedim yine diploma olsun. Polislik düşünüyorum. Kpss ile bu da öyle saçma bişey ki iki yıllık okuyanlar 2 yılda bir sınava girecek ohoo iki yıl hayatımdan gidecek ya kazanamazssam? Yks ile de düşünüyorum polisliği matematik yapamıyorum ham puan almak bayağı zor. Ne yapacağım şaşırdım.
Köydeyim burada hep köy işi var. Çok bunaldım köye durmaktan arkadaş yok , aktivite yok , para yok. Nasıl hayattan bezidiğimi anlatamam.
İş başvurusu yaptım çıkmadı. Birkaç iş daha var bakalım çıkacak mı.
Arkadaşlar ne yapacağımı inanın şaşırdım çok mutsuzum ve bitkininLütfen düzgün mantıklı yorumlar yapım.
Köydeyim burada hep köy işi var. Çok bunaldım köye durmaktan arkadaş yok , aktivite yok , para yok. Nasıl hayattan bezidiğimi anlatamam.
İş başvurusu yaptım çıkmadı. Birkaç iş daha var bakalım çıkacak mı.
Arkadaşlar ne yapacağımı inanın şaşırdım çok mutsuzum ve bitkininLütfen düzgün mantıklı yorumlar yapım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer