20 yaşıma geldim ama hala bir baltaya sap olamadım sizce çok mu geç kaldım bir şeyler için?

20 yaşıma geldim ama saçma sapan olayları ve insanları kafama takmaktan üniversiteyi kazanamıyorum hala bir baltaya sap olamadım kafam da çalışıyor bu arada önceden başarılıydım 475 puanlık anadolu lisesinden mezunum kafam derslere basmıyor da değil yani ama 11. sınıftan sonra mahvoldum o kadar saçma şeyleri kafama taktım ki bu yüzden ders çalışamadım ve sonuç üniversiteyi kazanamıyorum hani bunun yanında bir şeye yeteneğim de yok ki adamakıllı ve meraklı birisi de değilim hani lise mezunu veya 2 yıllık uyduruk bir bölümden mezun olan birisi bile bir alanda kendini geliştirip değer görüyor ama ben öyle birisi de değilim ne en az 4 yıllık adamakıllı bir bölüm okudum ne de başka bir alanda kendimi geliştirip böyle yaşıyorum işte hayatım mahvoluyor insanların bilip bilmeden konuşması da sinirimi bozuyor yok olmuyorsa zorlama olduğu kadar bunaltma kendini illa yüksek bir şey olmak zorunda değilsin neresi gelirse git falan diyorlar ha şimdi derslerim düştü ya çalışmayı bırakınca kafası basmıyor yapamıyor diye düşünmeye başladılar sinir bozucu. sizce çok mu geç kaldım bir şeyler için daha bir halt olmaz mı benden bu yaştan sonra

20 yaşıma geldim ama hala bir baltaya sap olamadım sizce çok mu geç kaldım bir şeyler için?
Cevapla