20 yasındayım, bazı şeyler için geç mi kaldım?

universite okumak olsun (daha bir sey belli degil ama mezuna kaldim) ise atilmak olsun (bunda da ailem izin vermiyor onun yerine memur olmami istediler cunku diger turlu zor ve yorucu olurmus en azindan isin sahibi olmami istiyorlar diger turlu isciligi bana layik gormediler) ve buna benzer her sey akliniza ne gelirse. ama ask konusunda gozum yok kariyer icin gec kalinacak yas midir 20. biraz oyle hissediyorum arkadaslarim hep benden bi iki adim onde ve gerideymis gibi hissediyorum

20 yasındayım, bazı şeyler için geç mi kaldım?
Cevapla