5 gü

2 yıllık dış ticaret diplomamla direkt işe mi başlamalıyım yoksa 4 yıllık işletmeye mi tamamlamalıyım?

En başta 4 yıllık kazandım aslında ama kendi şehrimde okumak istiyordum, bu yüzden tekrar sınava girdim. Yine kendi şehrimde gelmeyince bu sefer kendi şehrimde 2 yıllık dış ticaret yazdım. Bu sene mezun oldum, iş teklifleri aldım. Sizce 4 yıla tamamlamak yerine işe mi gireyim yoksa 4 yıllık işletme gibi bir bölüme tamamlamak için tekrardan o sınav stresine girip 2 yıl daha mı okuyayım sırf adı 4 yıllık diye..

2 yıllık dış ticaret diplomamla direkt işe mi başlamalıyım yoksa 4 yıllık işletmeye mi tamamlamalıyım?
Cevapla