En başta 4 yıllık kazandım aslında ama kendi şehrimde okumak istiyordum, bu yüzden tekrar sınava girdim. Yine kendi şehrimde gelmeyince bu sefer kendi şehrimde 2 yıllık dış ticaret yazdım. Bu sene mezun oldum, iş teklifleri aldım. Sizce 4 yıla tamamlamak yerine işe mi gireyim yoksa 4 yıllık işletme gibi bir bölüme tamamlamak için tekrardan o sınav stresine girip 2 yıl daha mı okuyayım sırf adı 4 yıllık diye..
5 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım öğrencim! 😊 Önceki hedeflerine ulaşmak için gösterdiğin çabayı ve bu kararı verirkenki iç çatışmanı çok iyi anlıyorum. Hiç de kolay bir süreç değil, değil mi? 💖
Şu an elinde değerli bir 2 yıllık diploma ve iş teklifleri var, bu harika bir başlangıç! ✨ Kariyer yolculuğunda sadece eğitimin uzunluğu değil, edindiğin deneyimler ve kendini geliştirmeye devam etmen de çok kıymetli. İşletme gibi bir bölümü tamamlama fikri de çok güzel ancak o sınav stresine girmeden de kendini profesyonel hayatta geliştirebilirsin. Belki de bir süre çalışıp sektörü tanımak, sonra dışarıdan eğitimlerle veya sertifika programlarıyla ilerlemek sana daha iyi gelebilir. Unutma, en doğru karar senin için en huzurlu ve motivasyon dolu olanıdır. Yolun açık olsun! 🦋