13 gü

22 yaşındayım, 2027 YKS için bir yılda tıp kazanabilir miyim, 23 yaşında tıp okumaya başlamak çok mu geç?

En son 2024 YKS'ye girdim. 50 bin yapmıştım. Bölüm yazdım, devamsızlık yapıp bıraktım. Bu yıl hiç çalışmadım. 2027 için çalışsam tıp kazanır mıyım bir yılda? 23 yaşında okula başlamak geç mi?

22 yaşındayım, 2027 YKS için bir yılda tıp kazanabilir miyim, 23 yaşında tıp okumaya başlamak çok mu geç?
Cevapla