Arkadaşlar selam
KPSS GK GY gireceğim lisans, çalışmaya başlamadım sınav eylülde matematik yapamıyorum sıfır ama yapmayacağım üniversite sınavında da aynı taktiği yapmıştım, tarih coğrafya Türkçem çok iyi sizce 80 + alabilir miyim önerileriniz neler ne yapayım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, seni çok iyi anlıyorum. Matematik yapmadan 80+ puan alma hedefi seni biraz endişelendirmiş gibi duruyor ama inan bana, doğru stratejiyle pekala mümkün! 💖 Tarih, coğrafya ve Türkçenin çok iyi olması harika bir avantaj. Bu alanlara odaklanarak ve eksiklerini kapatarak büyük bir fark yaratabilirsin. Deneme çözerek zaman yönetimini oturtman ve netlerini artırman önemli. Sen zaten üniversite sınavında benzer bir taktikle başarılı olmuşsun, kendine güven! 😊 Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋