Sağlıkçı olarak lisans KPSS GY-GK’den 80 almak için martta başlayıp eylüle kadar çalışmak yeter mi 😥?

Arkadaşlar sağlıkçıyım 80 alsam yeter bana lisans KPSS’den genel yetenek ve genel kültür kısmından saddce. Sıfr değilim temelim var. Mart sonu konular bitse eylüle kadar yetişir mi 80 almak için? O kadar moralim bozuk ki yetişmeyecek gibime geliyor ağlıyorum sürekli bir de üni dersleri de çok zor

Sağlıkçı olarak lisans KPSS GY-GK’den 80 almak için martta başlayıp eylüle kadar çalışmak yeter mi 😥?
Cevapla