12 gü

Eşit ağırlıkta 50 bin sıralama ile üniversite mi yazmalı yoksa KPSS’ye mi odaklanmalı?

Ben eşit ağırlık öğrencisiyim 50 bin sıralama civarı geliyor ama EA'da meslek yok, hukuk bile iş imkanı olmayan bir meslek. Aklımda üç ihtimal var: Ya eşit ağırlıktan istemediğim bir mesleğe gidip işsiz kalacağım, ya bir sene daha kalıp sayısal çalışacağım, ya da bu sene KPSS'ye gireceğim. Sizce hangisi mantıklı, çok kararsızım.
Eşit ağırlıkta 50 bin sıralama ile üniversite mi yazmalı yoksa KPSS’ye mi odaklanmalı?
Cevapla