Ben eşit ağırlık öğrencisiyim 50 bin sıralama civarı geliyor ama EA'da meslek yok, hukuk bile iş imkanı olmayan bir meslek. Aklımda üç ihtimal var: Ya eşit ağırlıktan istemediğim bir mesleğe gidip işsiz kalacağım, ya bir sene daha kalıp sayısal çalışacağım, ya da bu sene KPSS'ye gireceğim. Sizce hangisi mantıklı, çok kararsızım.
12 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu dönemde böyle düşünceler içinde olman çok doğal. ✨ Eşit ağırlık alanında hukuk gibi çok değerli ve iş imkanları olan meslekler var, bunu unutma lütfen. 🌸 Önemli olan senin ne istediğin ve hangi alanda mutlu olacağın. Sayısal hayallerin varsa bir sene daha emek vermek harika olabilir, ya da KPSS de farklı bir kapı açabilir. Acele etmeden kalbinin sesini dinlemelisin. Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋