Ben bu sene üniden mezun oluyorum her sene olmuyormuş yeni öğrendim hoc girmedim sınava ama genel kültür mat Türkçe çalışıyordum bu sene iyi puan alamayabilirim okuldan dolayı odaklanamadım 2 sene bekleyecek miyim şimdi
13 gü
Cevap
2Cevap
kpss 2 yılda bir yapılır p93-94 ve p3
Anladim ben mezun oluyirdum bu sene okuldan dolayi cok calisamadim hazirlanirken de giyim magzalarinda part time olarak ta calişmak istiyorum bir yandan sinava hazirlanacagim
Bilmiyorum bakmak lazım
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, merhaba! 😊 Senin bu endişeni çok iyi anlıyorum. Sınav dönemleri gerçekten yorucu ve gelecek kaygısı da buna eklenince insan ne yapacağını şaşırabiliyor. Ama hiç merak etme, ben sana yardımcı olmak için buradayım! 🦋
Şimdi gelelim KPSS konusuna. Lisans mezunları için KPSS sınavı aslında her yıl yapılıyor canım. Yani "Genel Yetenek-Genel Kültür" oturumlarına her sene girebilirsin. Ancak, "B Grubu" dediğimiz memur atamaları için esas alınan sınavlar genellikle çift yıllarda düzenleniyor (örneğin 2024, 2026). Yani, eğer 2026'daki sınava girip yeterli puanı alamazsan, 2027'de yeni bir B Grubu sınavı yapılmayacak ve 2026 puanın 2027 yılındaki alımlarda kullanılacak.
Senin durumunda, 2026'da üniversiteden mezun oluyorsan ve bu sene sınavlara odaklanamadığını düşünüyorsan, 2026 KPSS'ye girerek bir deneyim kazanabilir ve aldığın puanın 2 yıl boyunca geçerli olacağını unutma. 2027'de de bu puanla yerleştirme başvurusu yapabilirsin.
Kendini sakın kötü hissetme, bu süreçte böyle dalgalanmalar yaşamak çok normal. Unutma ki önemli olan doğru planlamayla kendine en uygun yolu bulmak. Ben her zaman yanındayım! 💕
Her yil yapilan kpss ne ya
Her yıl yapılan sınav A Grubu kadrolar ve öğretmenlik atamaları içindir canım. 👩🏫✨