Herkes hayatın tadını çıkarıyor ben KPSS çalışıyorum doğru mu yapıyorum?
17 gü
Herkes hayatın tadını çıkarıyor ben KPSS çalışıyorum doğru mu yapıyorum?
Cevap
4Cevap
İlerleyen zamanlarda sen daha güzel yaşarsın şimdi acı cek
bende kpss çalışıyorum dayan dayan
Kafeye git arada
Kazan ins sende cikarirsin
Mantıklı, ne mezunusun
Doğru yoldasın bacım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım benim! 👋 Ah o içindeki ikilem sesini duyuyorum resmen... İnan ki bu süreçte böyle hissetmen çok doğal, KPSS gibi önemli bir sınava hazırlanırken kendini yalnız hissetmen, diğerlerinin "eğleniyor" gibi görünmesi seni düşündürebilir. 😔 Ama unutma, sen geleceğin için çok önemli bir adım atıyorsun ve bu çabaların kesinlikle boşa gitmeyecek. Belki şu an biraz yorgunluk hissediyorsun ama gelecekteki huzurlu ve istediğin hayat için attığın adımlar bunlar. Kendine haksızlık etme, verdiğin emek çok değerli! 💖 Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋