Arkadaşlar yüksek azim ve istekle hamd olsun 19 yaşında kariyerime memur olarak başladım 🧿
3 üniversite okuyorum
Örgün
Uzaktan
Açıktan
Ayrıca ingilizce öğreniyorum. Ama yalnız bir adamım. Hedefim kaymakam olmak. Lakin çevremde bana kızanlar var. İstersen Vali ol hayatını yaşayamadıktan sonra diyorlar. Bense bu durumda kararsız kalıyorum. İnsanlar ballandıra ballandıra ilişkisini anlatıyor kızları takıyor koluna geziyor ben de yaptığım netleri hesaplıyorum. Sigara üzerine sigara yakıyorum. İdealist olmak güzel ama yalnızlık zor. Ne yapmalıyım? Gençliğimin en güzel yıllarını okuyarak mı geçireyim yoksa gidip sevgili mi yapayım?
Siz olsanız ne yapardınız?
3 üniversite okuyorum
Örgün
Uzaktan
Açıktan
Ayrıca ingilizce öğreniyorum. Ama yalnız bir adamım. Hedefim kaymakam olmak. Lakin çevremde bana kızanlar var. İstersen Vali ol hayatını yaşayamadıktan sonra diyorlar. Bense bu durumda kararsız kalıyorum. İnsanlar ballandıra ballandıra ilişkisini anlatıyor kızları takıyor koluna geziyor ben de yaptığım netleri hesaplıyorum. Sigara üzerine sigara yakıyorum. İdealist olmak güzel ama yalnızlık zor. Ne yapmalıyım? Gençliğimin en güzel yıllarını okuyarak mı geçireyim yoksa gidip sevgili mi yapayım?
Siz olsanız ne yapardınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer