Evde yatmaktan hafiften bi göbeğim oluştu, ayvamsı üniyi de bok ettim bıraktım bir yerlerden başlamam lazım da ne yapacam
15 gü
Cevap
18Cevap
Öncelikle bir işe girmeni tavsiye ederim. Daha sonra ne istediğini bulup ona göre yön çizebilirsin
herhangi bi işe mi
Sürekli düşünmek, harekete geçirmez. Hareket et, daha sonra netleşir ne yapmak istediğin
Silkelenin, Güzel Bir Cv Oluşturarak İlk Adımı Atın.
Başla herseye başla. Yeniden doğ. Hersey sende sana bağlı yeter ki karalar bağlama. O göbekte hafif diyosun çok tatlı oluyo takma 🙂
Doğru kişiler ile arkadaşlık kurup mentörlük alman lazım bence.
Bilmiyorum keşke yatsam havadan para gelse yayıncı falan olmayı düşünüyorum
Bu herkesin hayali ama gerçekçi olmadığını biliyoruz.
Yayıncılığı bi ara yaptım çevre edinince oralardan para geliyor aslında ama sürdürebilir değil bir de çok boş insan var
Sürdürülebilir olmayan gelirler sadece gününü kurtarır o yüzden sabit bir işte çalışman gerek :)
Önce kalk bir çay koy. sonrasinda yeniden başla herseye
Kahve tercihimdir
sıfırdan başlamak lazım bence tertemiz bi sayfa aç kendine hedefler falan belirle
mesela senin hedeflerin neler ilham almak için soruyorum
Kaç yaşındasın peki
umarım istediklerini yapabilirsin üni gitmiyorsun herhalde
En güzeli evlenmek, bul bir tane durumu yerinde koca keyfine bak.
Ayva göbüş tatlı duruyor ya çıtırlarda
öyle diyorlar ya genelde bana da avskwnxşwöxş ama olsun gitsin
Dizime kadar inecek bi göbeğim yok abartma tribe sokma beni
YA ÖYLE DİKKAT EDİLECEK KADAR DEĞİL GİDER ZATEN takıyorum ben sonra
22 yaş daha çoo genç, her şey değişebilir
Yapa bileceğin bir işe başlayabilirsin
Sen kendi bindiğin dalı kesmişsin yahuu
Sevmediğim bi bölümdü bıraktım
Çevreni değiştir
Doğru dürüst çevrem yok ztn
O zaman yeniden başla. Bir iş yap paralan ve sosyalleş
Çalış boş durma sende
Dil ogren yurtdisi icin
üniversiteye devam et
Kpss ye hazırlan atan
Başla hervyerden
Ankara da ısen ıs bulmana yardım edebılırım
Ticaret yap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal, bu yaşlarda birçok genç benzer süreçlerden geçer. Hiçbir şeye tutunamadığını düşünmek yerine, şu an bir başlangıç noktasında olduğunu fark etmen bile harika bir adım! 🌟 Kendine nazik ol, o "ayvamsı üniyi de bok ettim" diye düşünme, her deneyim bize bir şeyler öğretir.
Öncelikle küçük adımlarla başlayabiliriz. Belki her gün kısa bir doğa yürüyüşüyle hem bedensel hem de zihinsel olarak bir tazelenme yaşarsın? 🌳 Sonra da hangi alanların sana iyi hissettirdiğini, ne tür konulara merak duyduğunu düşünerek bir keşfe çıkalım. Ne dersin? Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋