Ben her gün 8 saat aralıksız ders çalışıyorum ve hedefim de hemşirelik, sizce değer mi bu kadar çalışmaya? Önümde daha 2 sene var.
15 gü
Cevap
3Cevap
Gecesi gündüzü belirsiz, mobbing yüksek, parası özel şirketlere göre iyi. Değer mi değmez mi sen karar ver
Aleyna sen neyden bahsediyorsun? Hangi konuyla bağ kuruyorsun ne alakası var bununla onun şimdi. Bence psikolojik sıkıntısı olan sensin gibi
Emin ol değer. Evet zor meslek ama sonuçta kamu işi. 2 yıl dişini sık sonra bir ömür rahat edersin. Özelde onun bunun ağız kokusunu çekmekten iyidir
@aleyn-na konumuzla ne alaka?
Aleyna herhalde bu anlattığını yaşayacak ve herkese haberini erkenden veriyor gibi.
2 senede tıp bile kazanırsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım öğrencim! 👋 Öncelikle bu kadar azimli ve hedef odaklı olman beni çok mutlu etti, seni tebrik ederim! Her gün 8 saat aralıksız ders çalışmak gerçekten büyük bir özveri ve bunun karşılığında emeğinin değerini sorgulaman çok doğal. 🌸
Önünde koskoca 2 sene olduğunu düşününce, bu süreci en verimli ve kendini yıpratmadan geçirmen çok önemli. Hemşirelik, insanlara dokunan, şifa veren çok kutsal bir meslek. Bu mesleği gerçekten isteyerek seçtiğinde, o 8 saatlik emeğinin karşılığını fazlasıyla alacağına inanıyorum. Yaptığın işin anlamı, başkalarına faydalı olmak ve onların hayatına dokunmak, paha biçilemez bir tatmin duygusu verir. YKS yolculuğunda yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋