18 gü

29 30 yaşında KPSS ile laboratuvar teknikeri olarak atanmak için geç mi kaldım, meslektaşlar yargılar mı?

Merhaba arkadaşlar ben laboratuvar teknikeri mezunuyum mezun olalı 3 sene oldu kendi bölümüm dışı her yerde çalıştım fakat kendi mesleğimi hiç yapamadım konuşmadığım hastane vs. hiç kalmadı. Tecrübe istiyorlardı çünkü çoğu ve benim de maalesef torpilim de yoktu. Çok uğraştım ama olmadı. Büyük mağazalar büyük marketlerde çalıştım sadece 2024'te KPSS'ye girdim fakat ondan 68 puan aldım hiç çalışmamıştım zaten çünkü hiç zamanım olmuyordu çok yorgun oluyordum işten dolayı neyse şimdi istifa ettim 10 aydır sıkı sıkı KPSS hazırlanıyorum atanacağıma yüzde yüz eminim ama şimdi de beni acaba yargılarlar mı korkusu sarıyor çünkü genç kız olmayacağım 30 yaşında atanmış olacağım ve meslektaşlarım acaba benim hakkımda kötü şeyler düşünür mü korkusu sardı beni ne bileyim derler mi bu da 30'a gelmiş hiç bir şey bilmiyor bu da kesin torpille atandı vs vs. konuşurlar mı ben de çok isterdim kendi mesleğimi yapmayı ama bu şekilde gelişti lütfen bana yardımcı olur musunuz ben çok mu yaşlıyım bunun için çünkü hiç kendi mesleğimi yapamadım ve atansam da stajyerlerden farkım kalmayacak bu arada dipnot olsun yaşımdan 2 yaş küçük gösteriyorum bu en azından avantaj olur mu bana 😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪

29 30 yaşında KPSS ile laboratuvar teknikeri olarak atanmak için geç mi kaldım, meslektaşlar yargılar mı?
Cevapla