15 gü

Özel eğitim yazmak mantıklı mı, atama puanı 60’larda olan biri için riskli mi?

Güncellemeler
15 gü
Soru basligini degistirmis KS. Atama puani 60larda demistim. Benim puanim degil 60
Özel eğitim yazmak mantıklı mı, atama puanı 60’larda olan biri için riskli mi?
Cevapla