32 yaşındayım, yüksek lisans bitirdim. Bu yaştan sonra öğretmenlik okumaya değer mi?

Daha önce universite ve yüksek lisans bitirdim. Ama içimde bir öğretmen olma isteği var. Sanki benim için en uygun meslek bu. Ama okumam için işimi bırakmam gerek. Düşününce çok kaygılanıyorum. Ama öğretmen olmayı da çok istiyorum. Sizce öğretmenlik için bu kadar zorluklara katlanmaya değer mi bu yaştan sonra?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar, yorumlarınız benim için çok önemli. Dalga geçmeden yorum yazın lütfen
32 yaşındayım, yüksek lisans bitirdim. Bu yaştan sonra öğretmenlik okumaya değer mi?
Cevapla