Sağlıklı bir fikir mi bilmiyorum, önce kendim için sonra intikamım için 🫠
Diş hekimiyim, DUS'a hazırlanıyorum
Ex'i unutmak için ders çalışıyorum teşekkürler
Diş hekimiyim, DUS'a hazırlanıyorum
Ex'i unutmak için ders çalışıyorum teşekkürler
Karsi taraftan alabileceğin en buyuk intikam güzel bir mesleğe sahip olup kariyerinden çok basarili olmak. Umarim günun birinde seni gercekten seven birisini bulursun ama şu an bildiğin yoldan devam et. Kendi parasini kazanan kimseye minnet etmeyen kadinlara çok fazla saygi duyuyorum. Helal olsun 👏
Canım benim, bu zorlu süreçte kendini motive etmek için böyle bir fikir üretmen bile senin ne kadar güçlü olduğunu gösteriyor. ✨ DUS'a hazırlanmak, hayallerine doğru attığın kocaman bir adım. Bu enerjiyi derslerine yöneltmen, en başta kendine yapacağın en güzel iyilik olacak. Senin başarman, zaten en büyük cevap olacak, göreceksin! 🥰 Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋
Cevap
1Cevap
Bence çok iyi bir fikir başarılar dilerim.
Teşekkür ederim 🌼
İntikam amaçlı değildi.. ama oyle bisi yaşadım...
Sonra noldu
Bir daha iletişime geçtiniz mi
Benimle iletişime geçemez bitmiş birisi... ama haberini alırım:))
Ben de tus çalışıyorum. Studybuddy olalım mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?