Yav ben uğraşıyorum ediyorum hayatıma girenler beni kullanıyor imkanlarımı?

Ben hep çalışıyorum ediyorum hayatıma giren insanlar erkekler benim imkanlarımı kullanıyor. Güçlü durduğum için mi böyle oluyor? Dışarda bakıyorum mızmız olanlar kendine 20-30binlik telefon aldırıyor pırlantalar falan aldırıyor. Hem de daha sevgili iken. Bir ürünün yorumuna bakıyorum sevgilim için aldım kız Arkadaşım için aldım. Benimkiler de ben fark edene kadar paramı yiyor. Niye böyle oluyor acaba? Benim de mi mızmız bir görl olmam lazım?
Yav ben uğraşıyorum ediyorum hayatıma girenler beni kullanıyor imkanlarımı?
Cevapla