Herkes beni kullanmaya çalışıyormuş gibi hissettiğim bu dönemde ne yapmalıyım?

Herkes aptal yerine koymaya çalışıyor. Erkekler kandırarak yakınlaşmak istiyor daha ilk günden. Ama duygusallıktan bahsederek kandırmaya çalışıyorlar. Akrabalar saygısız konuşuyor kırıcı konuşuyor ya da iş buyurup nazikçe kullanmaya çalışıyorlar. Çok yoruldum herkesi sil sil yalnız kaldım. Çok yorgunum

Herkes beni kullanmaya çalışıyormuş gibi hissettiğim bu dönemde ne yapmalıyım?
Cevapla