Lütfen öğretmen, yks çalışan, kazanan öğrenciler cevap verebilir mi?

Ben liseye tercih yapmadan açığa geçtim daha doğrusu ailem yüzünden ben derce yapan bir öğrenciydim şuanda 1 zorunlu sınavıma girdikten sonra liseyi bitiriyorum konulara sadece bir iki soru cevabına bakıp girdim ders hiç çalışmıyordum bu süreçte bunalıma girdim 2. yıl hiç dışarı bile çıkmadım 3. yılda kayıplarımız oldu bunlardan biriyde babamdı bu yılda abim geldi işte konuştular benimle ilgili ve beni üniversiteye göndermeye karar verdiler ve bana bundan sonra hayatına karışmayacağız dediler ben piskolojik olarak tamamen çökmüştüm sinir krizleri geçiyordum şu an yeni yeni kendime geliyorum ilaçlar sayesinde şu an bir hocayla ders programı oluşturduk ve benim alanım sayısal imkansız olabilir ama diş hekimliği istiyorum tabi bugün 1 yıla sadece tamemen konuları yetiştire bilemeyeceğimi söylediler bana 1 yılını boş geçeceğine tercihini yap kendini test et üniversite tercihini yap çok üniversiteye kendini vermene gerek yok o sene tamamen konuları bitirip ful soru çözümü yaparsan istediğin bölümü kazanırsın ondan devam edersin diye bir fikir sundu buda bana mantıklı geldi sizce yetiştirebilimiyim ve bir sorum daha var bana ödev verdi hoca bende evde ödevi çözüp gittim 0 dan başlıylıyoruz bu arada işte hiçbir sorun yok bitirdim filan götürdüm hocaya bana başarılı olduğumu beraber bir kaç test çözelim dedi çözmeye başladım soruya odağım 0 bir noktaya dalıyorum bir önceki yaptığımı saçma sapan bir hatta yüzünden yapamıyorum sonra işte ağlamaya başladım ben çok stres oldum gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum bununla ilgili tavsiyeleriniz varsa bana yardımcı olabilirseniz çok memnun kalırım şimdiden teşekkür ederim?
Lütfen öğretmen, yks çalışan, kazanan öğrenciler cevap verebilir mi?
Cevapla