Üniversitede DD ile (şartlı geçtiğim dersi) bu dönem tekrar mı almam gerekecek?

1. sınıf 1. dönemde DD ile bir dersi şartlı geçtim.. şu an ortalamam 1.85. 2. sınıf oldum bu sene. Ama şartlı geçtiğim ders halen aldığım ders kredilerinde gözüküyor.. Acaba şartlı dersten geçmek için, o sınıfın sonu değil de mezuniyete kadar mı ortalamamın 2.0 üstünde olması gerekiyor?

Üniversitede DD ile (şartlı geçtiğim dersi) bu dönem tekrar mı almam gerekecek?
Cevapla