Bazen her şeyi yapabilecekmişim kadar. güçlü hissediyorum bazense hiç isteğim olmuyor ama yavaş yavaş kendimi sistemimi oluşturuyor gibiyim. Branşımın yükleri çok, dersim önemli. İdarecilerle, zümrelerle iyi geçinmek zorundayım. Modem bir yükseliyor bir düşüyor ama genel olarak huzursuzum. Biraz iç dökmek istedim galiba. İlk sene sınıf yönetiminde sorunlar yaşayınca (2. sene üst sınıflarda hakimiyet kurmakta da zorlandım) ders saatim aynı kaldı, az derse giriyorum. Zaten çok kişiyiz branşımda. Gitmek istesem açık yer yok zaten. Ama zamanla tercih edilen, değeri bilinen öğretmen olmak istiyorum. Az detism olduğundan çok kaynaşamıyorum insanlarla. Zaman ne gösterir bilmiyorum. Bana ne diyebilirsiniz ahahah ama paylaşmak geldi içimden.
Güncellemeler
9 ay
Modum*
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı