3. senesine yeni girmiş bir öğretmen olarak hâlâ yetersiz hissetmem normal mi?

Bazen her şeyi yapabilecekmişim kadar. güçlü hissediyorum bazense hiç isteğim olmuyor ama yavaş yavaş kendimi sistemimi oluşturuyor gibiyim. Branşımın yükleri çok, dersim önemli. İdarecilerle, zümrelerle iyi geçinmek zorundayım. Modem bir yükseliyor bir düşüyor ama genel olarak huzursuzum. Biraz iç dökmek istedim galiba. İlk sene sınıf yönetiminde sorunlar yaşayınca (2. sene üst sınıflarda hakimiyet kurmakta da zorlandım) ders saatim aynı kaldı, az derse giriyorum. Zaten çok kişiyiz branşımda. Gitmek istesem açık yer yok zaten. Ama zamanla tercih edilen, değeri bilinen öğretmen olmak istiyorum. Az detism olduğundan çok kaynaşamıyorum insanlarla. Zaman ne gösterir bilmiyorum. Bana ne diyebilirsiniz ahahah ama paylaşmak geldi içimden.

Güncellemeler
9 ay
Modum*
3. senesine yeni girmiş bir öğretmen olarak hâlâ yetersiz hissetmem normal mi?
Cevapla