Mezuna kalmadığım için çok pişmanım napıcam?

Mezuna kalmadım aslında kötü bir sıralama yapmıştım hiç aklımda olmayan bir şehir ve bölüm tuttu ve ben çok pişman oldum zaten herkes işsiz kalıcaksın diyor hepten moralim bozuluyor mezuna kalmadığıma seneye nasıl olurdu bilmiyorum ama şimdi kitaplarımı gördükçe çok üzülüyorum kütüphane ve dershanenin önünden geçerkende yks senesini özlüyorum daha üniversiteye kaydımı da yaptırdım dönüşü yok zaten obp kırılırdı bu pişmanlık geçici midir ömür boyu mudur?
Mezuna kalmadığım için çok pişmanım napıcam?
Cevapla