3. Sınav yılımda gittiğim dershaneden bir çok öğrenci bu yıl iyi bölümler kazandı şehir dışına gidenler de oldu ama ben kazanamadı?

3. Sınav yılımda gittiğim dershaneden bir çok öğrenci bu yıl iyi bölümler kazandı şehir dışına gidenler de oldu ama ben kazanamadı?

İşte buda görseli Ben 3. sınav yılımda üniversiteye yerleşemedim ama gittiğim dershanede bu yıl bir sürü öğrenci iyi bölümlere yerleşmiş dershane hocaları her gün WhatsApp durumu yapıyorlar görünce üzüldüm ben nasıl üniversiteye yerleşemedim diye düşündüm ve aileme karşı da mahçup oldum çünkü beni 3 yıldır dershaneye gönderiyorlar ve ailemin maddi durumu o kadar da iyi değil bu yüzden şimdi özel üniversiteye okumaya da gidemem.

3. Sınav yılımda gittiğim dershaneden bir çok öğrenci bu yıl iyi bölümler kazandı şehir dışına gidenler de oldu ama ben kazanamadı?
Cevapla