YKS ye3. girişimdi. Buyıl gerçekten çalıştım netlerim iyiydi ama sınavda kötü yaptım. Annem akrabalra umudum yoktu zaten demiş?

Çok utanıyorum. Siz utanamaz mısınız? Akrabalar 3. girişim ve annem umudum yoktu zaten dedi diye çöp olduğumu düşünüyorlar.3 senede çalıştım bu sene olacaktı çok güzel gidiyordu. Utanıyorum gerçekten sınav içi n başka şehirde kuzenimin evine kalmaya gitmiştim çalışmak için akrabalardan kurtulmak için ap. tal gözüyle bakacaklar.

YKS ye3. girişimdi. Buyıl gerçekten çalıştım netlerim iyiydi ama sınavda kötü yaptım. Annem akrabalra umudum yoktu zaten demiş?
Cevapla