Eski sevgilim bana yazıp duruyor ama ne istediğini anlamıyorum?

20 yaşındayım.11 ay boyunca sevgiliydik kendisiyle. uzak mesafeydik ama yine de benim çabalarım sonucu ilerlettik. geçen ay üniversite tercih döneminde ayrıldık. tercihlerime eskişehir İzmir yazmamı istemiyordu ortam yüzünden bende yazmadım. tercihler bitmeden kendisi beni hiç sevemediğini sadece beni sevmeye kendini zorladığını mutlu olamayacağımızı falan söyledi durduk yere ayrıldı. bende tercihlere sadece bir kere eskişehiri yazdım orası geldi. sonradan oraya yerleştiğimi görmüş geçen hafta yazdı dalga geçer gibi üniversitende sana başarılar tekrar engelliyorum falan yazdı. bugün yine yazmış. spotifyda bir playlistim vardı onu kaldırmamı istiyormuş falan, sonra yine üniversiteyi söyledi orada kendine bol bol yeni sevgililer bulursun baya ilgi alırsın falan diye saçmaladı. ayrılmamızdaki hata da bendeymiş ilişkinin ilk 2 3 ayı ben çok hata yapıp kavga çıkarmışım eğer yapmasaymışım ayrılmazmışız🤠. neden bana yazıyor olabilir anlamıyorum beni özlediğinden mi üniversitemi kendine ydiremediğinden mi ona geri dönmedim diye mi anlamıyorum. engelledim şimdi her yerden.

Eski sevgilim bana yazıp duruyor ama ne istediğini anlamıyorum?
Cevapla