Eski konuştugum/sevgilim, sevgilisi olmasına rağmen bana yazıyor. Amacı ne, ne yapmaya çalışıyor?

biz bunu cocukla 3 4 ay once konusuyorduk cok guzel gidiyordu saniyesinde bakiyordu mesaja kizlari cikarmisti pl falan yapmisti daha sonrasinda ben bu cocukla arkadas kalmak istedigimi soyledim ve o istemedi surekli reddetti bende birbirimiz ekli oldugu her yerden cikardim yazmaya devam etti bir zaman sonra bir kizla cikmaya basladi ve bu cocuk belli araliklarla wpden bana yazdi normal gunlerde ve yilbasinda “senide 2023 yilinda birakiyor muyum” diye bende evet dedim ve yazmay devam etti bende engelledim uzun sure sonrasinda da bana sevgililer gununde yazdi sevgililer gunun kutlu olsun diye “arkadas olmak istemesen kim bilir nasildik Şu an.” dedi ve ertesi gunude gunaydinnn yazmis bakmadim mesajına. sizce bu cocugun amaci ne, ne yapmqya calisiyor?(onceki yazisinda eger bana doneceksen bu kizdan ayrilirim ama ciddi iliski uapacaksan demisti)

Eski konuştugum/sevgilim, sevgilisi olmasına rağmen bana yazıyor. Amacı ne, ne yapmaya çalışıyor?
Cevapla