Arkadaşlar hiç istemediğim bir sıralama yaptım ve hiç istemediğim bir bölüm yazdım sizce üniversitede yks çalışabilir miyim?

Yaşlı bakım yazdım büyük ihtimalle o gelecek hiç istemediğim bir bölüm şu an netlerim tyt 60 ayt 13 sizce hazirana kadar tyt 105 ayt 80 yapabilir miyim
Arkadaşlar hiç istemediğim bir sıralama yaptım ve hiç istemediğim bir bölüm yazdım sizce üniversitede yks çalışabilir miyim?
Cevapla