Ailem kötü bölüm de olsa üniversite diploman olsun diyor sizce haklılar mı?

O kadar hedefsiz ve kararsız biriyim ki ne yapacağım bilmiyorum. Bu başarısızlığı kendime hiç yakıştıramıyorum. İİBF fakültesinde okuyacağım. Beni zorlu bir süreç bekliyor. Sınavlar, staj yeri bulmak vs. Benim ingilizcem iyi değil bu hepsini nasıl bir arada yürüteceğim bilmiyorum. Özel sektör ingilizce istiyormuş diğer tarafa gelecek olursak KPSS var ama bu fakültenin mezunu da çok, iyi bir puan almam gerekiyor. Geleceğim çok belirsiz nasıl ilerleyeceğim bilmiyorum kendimi kötü hissediyorum. Çok stresli bir yapım var sabırlı olmak gerek.

Ailem kötü bölüm de olsa üniversite diploman olsun diyor sizce haklılar mı?
Cevapla